Gast Geplaatst: 6 mei 2000 Geplaatst: 6 mei 2000 Hallo medeschotelbezitters.<P>Het blijkt dat de blokkers (enkele) met de hexfile block-h8m, niet meer werken als de transponder veranderd word.<BR>Ik heb dit uitgeprobeerd op een aantal ontvangers.<BR>De zenders RTL 4 en 5 blijven op zwart.<P>Wie heeft voor mij de juiste hexfile, om dit probleem uit de wereld te helpen. <P><BR>Groetjes Hobbybob<BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 hoi laat hem eens opnieuw inlezen ,inderdaad op de pace geeft hij op oa rtl4-5 geen beeld maar verderop in het bouguet staan ze ook nog en deze werken gr juan<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by juan:<BR><B>hoi laat hem eens opnieuw inlezen ,inderdaad op de pace geeft hij op oa rtl4-5 geen beeld maar verderop in het bouguet staan ze ook nog en deze werken gr juan<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Hoi Juan,<P>het probleem is echter dat de rtl 4 en 5 met kleine lettters verdwijnen.<BR>En de grote letters blijven, en op die werkt de blocker niet.<BR>Dit is goed te zien bij een Pace ontvanger, als je door de kanalen heen fiets.<BR>Ik heb dit geprobeerd bij een Pace en een Echostar ontvanger.<P>Groetjes Hobbybob<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 Inderdaad ik ken meer mensen, bijvb. mijn schoonvader en buurman die met de nieuwe RTL 4 en 5 geen beeld hebben. Is daar iets aan te doen ? Dit is enkel met blokker inderdaad.<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 7 mei 2000 Geplaatst: 7 mei 2000 Klopt. De genoemde zender komen hier ook niet door de hardware-blokker/splitter heen. (Nokia-9500 - Kaart rechtstreeks in ontvanger, alles in orde!)<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 zoals juan al zij laat hem opnieuw inlezen en inderdaad dam klopt het dat rtl4-5 2 keer in de lijst staan de hoofdletter rtl4-5 werkt niet door de blokker de kleine letter wel ,inlezen van de nieuwe kanalen moet je even het boekje erbij pakken de pincode is 9-9-4-9 succes ,joost ps dit is de pincode voor een pace !<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Blijft het verhaal van Hobbybob toch staan!!?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Ja in mijn ogen veranderd het probleem niet.<BR>Ik denk dat canal+ een bug heefd gevonden in de blokker software. Ik heb van hexfiles helaas geen kaas gegeten.<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 inderdaad dan blijft het probleem over ,heb zelf de pace <een g4>even laten wennen aan de blokker hier werkt hij wel op rtl4-5, op RTL 4-5 niet, zal waarschijnlijk je blokker software niet helemaal goed zijn jammer dat er geen email adres bij staat had wel makkelijk geweest gr, joost<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Joost heb jij het probleem nu niet meer of wel ? En wie zijn e-mail moet je hebben ? Hier heb je in elk geval de mijne.<P>p.huygens@planet.nl<P>------------------<BR>afz. Ptje
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 zoals gezegd rtl 4-5 werken wel de RTL 4-5 niet heb zojuist kontakt gehad met de maker van de blokkersoftware deze gaat het uitzoeken en uitwerken ,ik stel voor even te wachten en de rtl 4-5 maar even te gebruiken gr joost <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Alles duidelijk Joost!<BR>rik.wit@hccnet.nl<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 mei 2000 Geplaatst: 9 mei 2000 Beter laat dan nooit.<P>Mijn e-mail adres is <P>hobbybobje@hetnet.nl<P>Groetjes hobbybob<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 mei 2000 Geplaatst: 9 mei 2000 even de laatste stand van zaken , men is bezig met nieuwe software ,maar misschien is dit niet nodig omdat deze truc al eerder is uitgehaald met oa de testkanalen toen deze definitief werden werkte de blokker ook weer ,we gaan verder maar misschien lost het PROBLEEM" zich zelf op gr, joost<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten