Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Ik heb een pickaart gemaakt en deze werkt prima voor Telepiu,Stream en Premiere maar de <BR>Nederlendse zenders (c+1,c+2,veronica enz)gaan niet.<BR>Dan heb ik mijn eeprom uitgelezen en gezien<BR>dat: MultiChoice NetHer<BR> <BR> hexmaster <BR> hexserie <BR> provID 05 5F 1B <BR> PlainMK 84 D0 12 17 40 9E A6 CF <BR> Provider 00<BR> Date 04 EF<BR> key 2 98 09 7D 7A AA 17 51 9E <BR>Wat ik wel weet is dat key2 goed is omdat ik deze ook gebruik op een normaal kaart.<P>Kan iemand mij helpen aub ? <BR> <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by MAURO (edited 08 May 2000).]
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 zit in de datum. maar direkt even je posting editen hex en dergelijke nooit posten . ook als is dit van een piccard. <P>gr djazzie<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Sorry dat wist ik niet maar heb het al weggedaan.<BR>Wat moet die datum dan zijn en hoe vindt je die.<P>Dank u,<P><BR> Mauro<BR>ps: rommauro@yahoo.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 mooi probeer deze er eens intezetten{ 05 3F )<BR>met eepromedit..<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 mei 2000 Geplaatst: 8 mei 2000 Dank U,<P>Ga onmiddelijk proberen.<BR>Maar ik zou ook graag willen weten hoe je aan deze datum komt.<P> Mauro<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 mei 2000 Geplaatst: 9 mei 2000 gewoon de datum uit de de orginele eeprom voor c + nl. hier. <P>gr djazzie <BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 mei 2000 Geplaatst: 9 mei 2000 Dank u Djazzie<BR>Inderdaad het werkt... maar voor één dag ,dus ik zie geen c+ meer.<P>Wat bedoel je met "de datum uit de de orginele eeprom voor c + nl."<P><BR>MVG,<BR> Mauro<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 mei 2000 Geplaatst: 10 mei 2000 zou dus langer moeten werken .<BR>denk dat er iets verkeert is met de herkening in de irdeto.hex die je gebruikt.<BR>de datum word geloof ik gebruikt om de verschillende providers uitelkaar tehouden<BR>als die elkaar dus overschrijfen gaat het beeld op zwart. dus gewoon de versie hier op de site ophalen voor de juiste cam.<BR>daar komt dus ook die datum uit :-)<P>probeer eens wat verschillend hexjes <BR> zit er vast wel een bij die werkt.<P>gr djazzie<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten