mghibli2 Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Net nieuwe sleutel voor ctv op hispa erin gezet en idd beeld, maar dan wordt alles weer zwart en zie ik dat de sleutel niet is opgeslagen/ omgevallen, ook na een standby niet. apart detail is dat de eerste bytes van de sleutel FFFFF is en het tweede deel blijft ok ik draai die van lex sept versie doe ik iets fout of is het een bug ?
mghibli2 Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2005 hmmm, doet het nu wel, heb al weer tijdje beeld op cabo
Gast Geplaatst: 27 oktober 2005 Geplaatst: 27 oktober 2005 Hier met euromuis had ik hetzelfde probleem bij de cabo kanalen, in het servicemenu heb ik de emu uitgezet en dan geen probleem meer.
mghibli2 Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2005 ja, probleem kwam terug en toen emu uitgezet en nu doet ie het weer zoals het hoort. Alleen vraag ik mij af of de c+ updates nu nog wel doorkomen. Kan EMU altijd weer even aan zetten
Gast Geplaatst: 7 november 2005 Geplaatst: 7 november 2005 Heb hier toch nog wel een probleem. Nieuwe sleutels van 3/11 erin gezet, maar geen beeld op Cabo kanalen. Heb de firmware van Euromuis draaien (versie 5.0 van 28-08 voor de DSX6071). Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ontvang wel het FTA kanaal op Cabo. Suggesties zijn van harte welkom....Overigens wordt de nieuwste sleutel wel gewoon opgeslagen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen