Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Martin,<P>Ik ben redelijk nieuw in het Irdeto gebeuren,<BR>ik wil beginnen met een projectje waarbij een andere processor wordt gebruikt dan de PIC16F84, net als D2MAC zal deze op den duur te weinig ruimte bevatten.<BR>Zou je mij aan een source kunnen helpen, zodat ik niet vanaf 'scratch' moet beginnen?<P>Alvast bedankt voor het lezen,<BR>En even voor de goede orde, het is beslist niet voor commerciele doeleinden smile.gif <P>Graag een reply naar rmk@zeelandnet.nl<P>

Geplaatst:

Ik vrees dat Martin zijn source niet zal vrijgeven .... wink.gif<BR>Er zijn op het net een aantal sourcen te vinden (niet voor Auto-Update) probeer daar eens.<P>Oh Ja, Martin..... Zou je ze toch vrijgeven, dan wil ik ze ook wel eens zien!<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Tsja als je om de source van een 16f84 proggie moet vragen ben je hem niet waard lijkt mij?<BR><P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.