Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand hoe je de pictogrammen in de Quick Launch (taakbalk) kan wijzigen? Er is nu ruimte voor 3 pictogrammen en dat zijn net de programma's die ik nooit gebruik. De overige pictogrammen zitten achter het vervolg menu.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

je titel geeft aan dat je de volgorde wil veranderen, dan is niet meer dan een icoontje aanklikken en naar links of recht slepen totdat je een vertikaal streepje ziet verschijnen tussen de icoontjes waar je hem wilt hebben.

je postin zelf geeft aan dat je maar ruimte hebt voor 3 stuks. misschien dat je de taakbalk nog vergrenderd hebt staan: klik met de rechtmuisknop op de startbalk zelf en klik dan op 'taakbalk ontgrendelen'. Andere optie is al hij al ontgrendeld is is dat je het vertikale streepje aan de rechterkant van de icoontjes naat rechts sleept

Geplaatst:

Yep. Slepen is de oplossing. Dat ik daar niet eerder aan dacht. De taakbalk is inderdaad vergrendeld en dat bevalt me ook wel. De 3 belangrijkste iconen staan nu goed in de Quick Launch.

Thnx

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Je kan natuurlijk nadat je het ontgrendeld hebt de grootte wijzigen en vervolgens weer vergrendelen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen