Ga naar inhoud


G-lover files


Gast

Aanbevolen berichten

inderdaad het proggen verschilt bij iedereen.<BR>en dat de jdm zeer gevoelig is voor spannings verschil vanuit de com poort.<BR>maar . heb hier zelf 3 keer de jdm gebouwd<BR>op een proef print degene die ook de 24lc16 zou moeten kunnen proggen .en niet 1 van deze deed het . meten . proberen weer checken en ga zo maar door .en kon er dus niet achter komen wat het was. toen eens wezen kijken op het net in het archief zo gezegt. en daar stond dus een ultra low cost <BR>programmer ook jdm . maar alleen voor de pic16c84. (de pic16f bestond nog niet denk ik )die dus maar inelkaar gezet.<BR>echt zo simpel dat elke leek met een soldeer yzer dit voor elkaar krijgt.en ja hoor draait als een zonnetje. even een kaart reader erop geprutst. en een goldwafer geprobeer . en ja hoor ook die ging.<BR>wil hierbij zeggen voor dat je weer naar die sat handelaar gaat en weer een programmer gaat halen kijk eens even hier.http://www.jdm.homepage.dk/newpic0.htm<BR>en ga eens langs de lokale electronica zaak.<BR>het blijft een hobby en het hoeft geen honderden guldens te kosten. en het geeft echt veel meer voldoening als je kan zeggen. kijk zelf gemaakt en het werkt.<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oei oei oei, heb ik het snelheids record van reply`s ? Nou ik zal je vertellen, enkel Hellas wil bij mij niet werken, of dit nou aan de PMK ligt ? Op het moment dat ik die wijzig met EE-Prom edit, wordt gelijk de kaart niet meer herkend. Wat kan ik verkeerd doen ? De rest werkt wel. Daarom snap ik het niet.<P>Ps. Al die reply`s is niet erg een keer. Het was zo rustig op de boards.<BR><P>------------------<BR>afz. Ptje

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor degene die toch nog niet in staat zijn om de humax files aan de praat te krijgen .<BR>heb ik de inhoud van mijn kaart op het net gezet. hopende dat het fabel dat ze niet zouden draaien op de humax uit de wereld te helpen <A HREF="http://www.djazzy.com" TARGET=_blank>www.djazzy.com</A> <P><BR>gr djazzie..<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK GEEF DE HUMAX NIET DE SCHULD HET IS HET GEHEEL DAT MIJ VERKOCHT IS DAT LIGT INDERDAAD AAN MIJN LEVERANCIER EN WIE DAT IS ZAL IK NIET ZEGGEN WANT DAT IS TUSSEN ONS BEIDE HET GAAT MIJ OM ANDERE GEDUPEERDE DIE VANALLES BELOOFD WORDEN EN HET NEIT VOOR ELKAAR KRIJGEN HET ZAAKJE AAN DE GANG TE KRIJGEN. IK BEN JUIST DANKBAAR DAT MENSEN ALS DJAZZY EN ANDERE ONS WEL WILLEN HELPEN EN DAT ZONDER HUN EIGEN ZAKKEN TE VULLEN DAT MAAKT DEZE SITE VOOR MIJ EEN TOP SITE<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met piccard 2.1 krijg ik met een JDM programmer geen "losse" eprom geprogrameerd.<P>wel met andere software, zoals picpro en andere.....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...