Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<P>Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een C-cam en een 0-cam?<P>Welke file dien ik te gebruiken voor de Astom Seca cam?<P>Frank<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Allebei niet, 0-cam en c-cam heefd betrekking op het Irdeto systeem en niet op Seca.<P>------------------<BR>afz. Ptje

Geplaatst:

Tuurlijk... dom van mij!<P>Ik bedoelde natuurlijk voor de Irdeto access CAM in m'n echostar 3000.<P>Dien ik op de smart-kaart de 0-cam.bin of c-cam.bin te gebruiken? <P>Frank<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

C-cam is voor het Duitse Betacript.<BR>O-cam zit meestal in de nederlandse box.<BR><P>------------------<BR>Netpad

Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by netpad:<BR><B>C-cam is voor het Duitse Betacript.<BR>O-cam zit meestal in de nederlandse box.<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Dit klopt als een bus , maar als het om een CI gaat en deze is gepathed met allcam/freecam soft maakt het niet uit welke versie je gebruikt ,ze zullen beide werken.<BR>En aangezien je met een AD3000IP werkt gebruik je een CI.<BR><P>------------------<BR>Edited by Tech smile

Geplaatst:

Voor zover ik het weet :<P>0-Cam is een embedded cam<P>C-Cam is een CI Cam<P>Maar beide zullen in een ALL-CAM (se 4.6) inderdaad gewoon moeten werken.

Geplaatst:

Om verwarring te voorkomen even voor de duidelijkheid de bovenstaande antwoorden van Tech, Netpad en P'tje zijn de enige juiste antwoorden.<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 16 July 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.