Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu 4 JDM Programmers waarvan er maar 1 werkt.<BR>Er zitten de zelfde componenten op.<BR>Wie heeft er een proef meegedaan in het wisselen cq vervangen van de componenten zodat het wel functioneerd.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Gooi'm gewoon op de vuilnisbelt heb ik met de mijne ook gedaan. Niets waard zo'n jdm !! <P><BR>exDumber<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik lees hier steeds over een jdm programmer.<BR>Weet niet juist wat dat is maar ik gebruik een ouderwetse ludipipo programmer en programeer hiermee de pic en eeprom voor irdeto feilloos en ook de pic voor de seca kaart.Met een kaartlezer werkt die zelfs perfect om een goldcard te programeren.ik gebruik piccard v2.21 voor het programeren van de eeprom van een pic of goldcard seca kaart met een phoenix programmer 3.57 Mhz.<BR>Ik ondervond wel dat pip versie 1.8 beter werkte dan pixer.dit alles doe ik met een pentium 100 met afgeschakelde cache geheugen en zonder drivers dus F8 met optie 6 in mijn geval.Ik gebruik de main.hex voor seca van maart en die werkt goed met de eeprom file van deze site hier.ik heb gewoon overal beeld m.u.v. sct en pink plus.Ook niet nodig trouwens.OP kanaal taquilla XX krijg je genoeg van die rotzooi.<BR>succes en pas op voor wratse onweders.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

Ik heb hier ook zo'n JDM programmer,en ik moet zeggen dat het FANTASTISCH werkt met verschillende pics en eeproms.<BR>heeft nooit gefaald. Prima Picprogrammer.<P>Groetjes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

insgelijks stalion smile.gif<BR>jdm programmer is het beste wat me is overkomen smile.gif<BR><P>------------------<BR>efcee<BR>efcee@dds.nl

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.