Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is er al een oplossing voor die seca modules die laats zijn uitgevallen met het downloaden via satteliet<BR>heb er zelf ook een helaas wie weet wat daar nog aan te doen is<BR>satfreak.nl@hetnet.nl<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zoek even iemand met een Humax 5400, je CI erin en schakel Humax aan, je zult zien dat je Aston Seca vanzelf weer wordt herkend.<BR>Aston CI gaat niet op dezelfde manier als Irdeto fout en blijft defect (gelukkig maar)<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

bedankt hoef je dan niet meer op de satteliet af te stemmen<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb enkel Seca CI erin gedaan en op een van de Ned zenders geschakeld. Het terugkomen naar de Aston CI herkenning gebeurd al tijdens het initialiseren vanuit een cold-boot (220V aan).<BR>Later heb ik wel 4x dit opnieuw gedaan omdat ik naast de Humax ook een Nokia 9600 bezit en in deze Secadoos "verloor" ik telkens mijn Aston-CI module.<BR>Heb je geen Humax dan wil ik het wel proberen voor je maar geef dan een email adres op dit board/topic <P>------------------<BR>

Geplaatst:

hij ligt nou bij mijn satteliet dealer<BR>maar die weet er ook geen raad mee volgens mij...als hij er niks mee kan wil ik wel een keer langs komen<BR>p.s in welke buurt woon jij ik in gelderland<BR>satfreak.nl@hetnet.nl<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.