OmePeter Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Bij het aanzetten van teletext krijg ik het beeld van de uitzending als achtergrond(ik weet niet hoe ik dit beter moet uitleggen). Wat ik ook doe met kabels of zo, het blijft het zelfde. Is diet een bekend probleem? En is dit op te lossen?
Johan45 Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 Hoi Ome Peter Teletekst gaat via je TV. Er zal dus ergens wel een knopje op de afstandbediening van je TV zitten om normaal teletekst te krijgen. suc6 Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 28 oktober 2005 Geplaatst: 28 oktober 2005 hay ome piet je moet ff bij decoder instellingen kijken of hij op rgb staat groetjes satelietje
Gast Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 Hoi, het is mij tot op heden toe niet gelukt om teletekst te kunnen vinden via de dsr2210. Ik heb even gechecked of de firmware (had ik hier elders gelezen) de nieuwste was en dat is deze ook. Maar teletekst: ik kreeg haast de indruk dat dit niet via de sat te krijgen was. Nog iemand met dit probleem?
Hadrian Geplaatst: 21 november 2005 Geplaatst: 21 november 2005 Citaat: Hoi, het is mij tot op heden toe niet gelukt om teletekst te kunnen vinden via de dsr2210. Ik heb even gechecked of de firmware (had ik hier elders gelezen) de nieuwste was en dat is deze ook. Maar teletekst: ik kreeg haast de indruk dat dit niet via de sat te krijgen was. Nog iemand met dit probleem? De 2210 slaat geen tt-pagina's op zoals andere sat receivers dat wel doen. Om die reden moet je gewoon de teletekstfunctie van je TV gebruiken om tt-pagina's te bekijken. Het kan gebeuren (op sommige tv's) dat je teletekst een grote troep is, dan moet je eerst op 0 afstemmen voordat je de sat-receiver aanzet. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen