Ga naar inhoud

draadloze muis, batterijen snel leeg ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is het normaal dat de batarijen van mijn logitecmuis binnen een WEEK al leeg zijn?

ik vind dat wel erg snel gaan btw

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Geplaatst:

hoi,

ik doe ongeveer een maand met een muis voor ie weer in de lader moet.

de ene is een cordless click plus.

de andere een lazer.

worden beide intensief gebruikt.

mischien een paar keer goed laden en ontladen.

regards bommeltje

[color:"bleu"]to do is to be,to be is to do,dobedobedoo[/color]

[color:"red"]triple dragon incl skyworld[/color]

smart msp 01/dreambox7000s/manhattan550 blindsearch/dreambox 500c/dreambox 7020

Geplaatst:

de afstand tussen de ontvanger/zender en muis kunnen hier ook invloed op hebben...

Geplaatst:

Ik heb jaren lang gewerkt bij een computer zaak en heb heel veel logitech

corldless desktop setjes omgeruild omdat de klant ontvreden was over het batterijen gebruik.(vooral de muizen)

Vooral de goedkope setjes en losse muizen zonder laad apparaat zitten series bij die veelste veel stroom gebruiken.

Als je de muis enkele uren per dag gebruikt dan is dit voor logitech inderdaad normaal dat deze binnnen een week leeg zijn. Het aantal uren die in de handleiding staat word meestal lang niet gehaald.

Ik heb hier toen medere malen contact gehad met de een grote importeur-leverancier deze vertelde toen dat logitech deze setjes zonder problemen terug neemt.

Logitech heeft overigens een hele goede garantie afhandeling van minstens 3 jaar.

De winkel waar je hem gekocht hebt kan hem gewoon omruilen voor een nieuw set als je een cordlles desktop hebt of een nieuwe muis als je aleen een muis hebt.

Alleen is het afwachten als de muis dan langer mee gaat.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

Geplaatst:

Ik gebruik al een paar jaar een Cordless Mouseman. Deze heeft geen lader dus er zitten nimh accus in. Het laatste half jaar gebruik ik hem weinig meer omdat ik aan mijn werk pc een Mx700 heb, aan mijn TV pc een Mx Laser en de Mousman aan de telefoon en bank pc zit.

Ik laad de accu's zo eens in de twee drie maanden weer op denk ik. Denk er wel om de muis weg te leggen op een witte stabiele ondergrond. Op een donkere ondergrond brand de led feller, en op een onstabiele ondergrond, b.v. een tafel waar regelmatig tegen aan gestoten wordt, wordt de muis steeds even actief.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen