Ga naar inhoud


2de hands Dbox II kopen ??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kan een 2de-hands D-box 2 kopen omdat de persoon waar ik hem van koop in het gebied woont waar @home het antenne-signaal levert.

 

Ik zelf woon in Breda waar casema levert.

 

Die persoon doet hem weg omdat hij er niks meer mee kan, maar hoe lang zo het nog kunnen duren voordat het in Breda ook niet meer kan ??

Of kan je dan nog altijd de "gewone zenders" digitaal bekijken ?

 

Of is er een up-date mogelijkheid om dit toekomstige problemen te omzeilen ?

 

Ik ben hier vreselijk nieuw in want heb zelfs nog nooit zo'n apparaat aan geraakt, dus ik hoop dat iemand mijn een passend antwoord kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb toch maar besloten om het niet te doen en heb maar een gewoon abbo afgesloten bij casema waar ik de Samsung DCB-9401R "kado"kreeg.

 

Maar zijn er met deze decoder nog mogelijk heden om dingen aan te passen zodat sommige zenders nog zichtbaar blijven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kort maar krachtig het antwoord = Nee

MAzlzlz
Avalon

ik kreeg vanmorgen onderstaand mailtje
Citaat:
hallo,
ik heb nog geen reactie maar ik heb wel goeie nieuws voor je ik was met vakantie in america en ik zag dat ze een apparatuur had met lege
irdeto2 kaartjes die je zelf kan instellen ik heb de apparaat gekocht voor $1000 en inmiddels heb ik de aparat nu.
ik heb kan nu alle Kanalen zien met mijn samsung decoder en ik hoef het niet meer te updaten want dat doe hij het vanzelf. als je wil kan ik een kaartje verkopen om je levens lang gratis naar alle kanalen via jou nieuwe samsung te zien ongeacht provider. het kost 400 euro en dat kan je je levenslang gratis naar alle digitale en canal+ kijken ik hoor het wel of je het wel wil.
je kan wel verder zoeken als je wilt of iemand de irdetofuncard kan verkopen die automatisch upgedate word.
groetjes ***


je zou zeggen dat het dus wel mogelijk is, of probeert die kerel me gewoon op te lichten ?