Ga naar inhoud


2de hands Dbox II kopen ??


Gast

Aanbevolen berichten

Ik kan een 2de-hands D-box 2 kopen omdat de persoon waar ik hem van koop in het gebied woont waar @home het antenne-signaal levert.

 

Ik zelf woon in Breda waar casema levert.

 

Die persoon doet hem weg omdat hij er niks meer mee kan, maar hoe lang zo het nog kunnen duren voordat het in Breda ook niet meer kan ??

Of kan je dan nog altijd de "gewone zenders" digitaal bekijken ?

 

Of is er een up-date mogelijkheid om dit toekomstige problemen te omzeilen ?

 

Ik ben hier vreselijk nieuw in want heb zelfs nog nooit zo'n apparaat aan geraakt, dus ik hoop dat iemand mijn een passend antwoord kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb toch maar besloten om het niet te doen en heb maar een gewoon abbo afgesloten bij casema waar ik de Samsung DCB-9401R "kado"kreeg.

 

Maar zijn er met deze decoder nog mogelijk heden om dingen aan te passen zodat sommige zenders nog zichtbaar blijven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Kort maar krachtig het antwoord = Nee

MAzlzlz
Avalon

ik kreeg vanmorgen onderstaand mailtje
Citaat:
hallo,
ik heb nog geen reactie maar ik heb wel goeie nieuws voor je ik was met vakantie in america en ik zag dat ze een apparatuur had met lege
irdeto2 kaartjes die je zelf kan instellen ik heb de apparaat gekocht voor $1000 en inmiddels heb ik de aparat nu.
ik heb kan nu alle Kanalen zien met mijn samsung decoder en ik hoef het niet meer te updaten want dat doe hij het vanzelf. als je wil kan ik een kaartje verkopen om je levens lang gratis naar alle kanalen via jou nieuwe samsung te zien ongeacht provider. het kost 400 euro en dat kan je je levenslang gratis naar alle digitale en canal+ kijken ik hoor het wel of je het wel wil.
je kan wel verder zoeken als je wilt of iemand de irdetofuncard kan verkopen die automatisch upgedate word.
groetjes ***


je zou zeggen dat het dus wel mogelijk is, of probeert die kerel me gewoon op te lichten ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Kort maar krachtig het antwoord = Nee

MAzlzlz
Avalon

ik kreeg vanmorgen onderstaand mailtje
Citaat:
hallo,
ik heb nog geen reactie maar ik heb wel goeie nieuws voor je ik was met vakantie in america en ik zag dat ze een apparatuur had met lege
irdeto2 kaartjes die je zelf kan instellen ik heb de apparaat gekocht voor $1000 en inmiddels heb ik de aparat nu.
ik heb kan nu alle Kanalen zien met mijn samsung decoder en ik hoef het niet meer te updaten want dat doe hij het vanzelf. als je wil kan ik een kaartje verkopen om je levens lang gratis naar alle kanalen via jou nieuwe samsung te zien ongeacht provider. het kost 400 euro en dat kan je je levenslang gratis naar alle digitale en canal+ kijken ik hoor het wel of je het wel wil.
je kan wel verder zoeken als je wilt of iemand de irdetofuncard kan verkopen die automatisch upgedate word.
groetjes ***


je zou zeggen dat het dus wel mogelijk is, of probeert die kerel me gewoon op te lichten ?


Wat denk je zelf?? Alleen al het woord levenslang. Pffffffff
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het zon sjaakie.. let eens op het taalgebruik:

 

- maar ik heb wel goeie nieuws voor je

- ik was met vakantie in america en ik zag dat ze een apparatuur had

-ik heb de apparaat gekocht voor $1000 en inmiddels heb ik de aparat nu.

 

-om je levens lang gratis naar alle kanalen via jou nieuwe samsung te zien ongeacht provider.

 

en ga zo maar door. Tevens heeft hij het over irdeto2. Later spreekt hij dat het ongeacht de provider gaat werken. Wij van sat4all zijn toch van mening dat bepaalde providers hier in nederland een andere codering handhaven dan Irdeto2

 

Ik zou zeggen, niet doen!

 

Groeten Mathijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus ook zo een Dbox II voor de casema en ik kan al sedert begin juli niets meer ontvangen. Als ik nog tot maart volgend jaar heb, kan iemand me dan zeggen hoe ik dat ding tot die tijd werkend kan houden?

 

Ik weet dat ik dat ding intern moet flashen, maar weet niet hoe, wat, waar of wanneer. Kan iemand mij dan adviseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

- MultiCam #3 inbouwen.

- Nieuwe image erin flashen, via netwerkkabel, ftp en tv-menu, OF met Hallenberg bootmanager.

- Stekker uit dbox.

- Alle kabels aansluiten, TV Home kaart erin, stekker erin.

- Klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...