Gast Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Ik heb wat advies nodig. Mijn schoonouders hebben een computer met printer voor wat tekstverwerking en af en toe wat printen. Maar dat af en toe is ook echt af en toe, 1 of 2 keer per maand hooguit. Met als gevolg dat de printerkop uitdroogd na een aantal maanden. Om die mensen nu ieder jaar 2 printers te laten kopen voor 6 printjes is een beetje overdreven, lijkt me... Dus zoek ik advies voor OF tips om de printerkoppen goed te houden OF welke printer geschikt zou zijn om weinig te printen. Welke printer ze nu hebben weet ik eigenlijk niet. Alle hulp is dus welkom.
Ome Merde Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 voor HP cartridges bestaan cartridge-containters waarin je patronen langdurig kunt bewaren, wellicht is dat een uitkomst ? merDe deze ruimte is te huur
+avatar+ Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 kijk een of een laser printer wat voor ze is. ze zijn wat duurder maar ze hoeven daarna nooit meer een nieuwe printer en de tonerhoeven ze ook nooit meer te kopen wand die gaat ook een printje of 5000 mee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen