Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo jongens,<P>Verander gewoon de datum op 05 4F in de bin file.<P>Veel Kijkplezier. wink.gif<P>Stallion<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Stallion,<P>ik heb de bin file bekeken.<BR>Maar ik word er niet wijzer van.<BR>Waar moet ik ergens die 05 4F plaatsen.<BR>Zou jij mij er verder mee kunnen helpen.<P><BR>Groetjes hobbybob.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

de datum in de bin kun je o.a veranderen met eeprom editor.<P>moest het echt niet gaan stuur me een mailtje of je bin file op, zal ik het wel voor je doen. wink.gif<P>pino@cyberdude.com<P>Groetjes.<BR>Stallion<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi Stallion, bedankt voor je aanbod.<BR>Maar ik zou geen hobbybob zijn, als ik niet zelf uitvogelde.<BR>Je zou me wel kunnen helpen, waar ik het eeprom editor zou kunnen downloaden.<BR>Of hoe het programma heet.<P><BR>Alvast bedankt voor de moeite.<P>Groetjes Hobbybob. <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Oeps wat vergeten.<P>Het e-mail adres is hobbybob@hetnet.nl <P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

je kunt ze toch hier in de irdeto sectie downloaden.<BR>ik geloof dat het de EEprom edit 1.8 is.<P>Groetjes.<BR>Stallion.<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.