llgaby Geplaatst: 29 oktober 2005 Geplaatst: 29 oktober 2005 Hallo, Heb progdvb (power install versie 4.54.3) opp windows xp lopen met S2-emu. Nu heb ik een testserver die werkt met radegast. Heb wincsc4002 als plugin gebruikt en de gegevens ingevuld. Bij monitor zie ik wel gegevens voorbij komen.....maar geen beeld. Hij connect, verbreekt een aantal keer en dan krijg ik een rijtje codes........ wat doe ik verkeerd? Bedankt alvast... 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
centraal Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Ik heb hier hetzelfde probleem zelf met meerdere plugins geprobeerd. testserver met radegast maar blijft op idle staan. kan ook iemand mij helpen. alvast bedankt jurgen
Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 hallo, probeer dit maar even werkt bij mij goed. dit moet je even plaken in csc config instellingen <a href="rdgd://none:none@(server" target="_blank">rdgd://none:none@(server</a> ip nummer):(poortnummer)
llgaby Geplaatst: 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2005 Bedankt voor de reactie. Heb de configuratie al staan op: username: none password: none En protocol rdgd met IP en Poortnr. ingevuld. in de monitor van csc lopen wel de codes..... Tenminste, hij connect en disconnect een aantal keren totdat er weer een rijtje codes verschijnt.......Ik weet niet of dit zo hoort.. Heb ook in de channel properties van de canal+ kanalen de seca ecm geselecteerd en vervolgens op apply en ok gedrukt, maar niks helpt... In info van de S2-Emu geeft hij aan: wrong key...... Dus er klopt iets niet. Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd. misschien iets met versie nummers? LLgaby 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
llgaby Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Geplaatst: 3 november 2005 Heb het al aan de gang. Samen met een mede-beginner uitgezocht. De poort opengezet in de router. Daarna liep het, maar na het sluiten van de poort liep het ook. Er waren ook problemen geweest met de server en was later toegevoegd dan gepland. Denk dat dat het probleem was. Jullie zullen wel denken: laat die beginners maar even aanklooien, ze komen er vanzelf uit. 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
Gast Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 hey ilgaby, kun je met wincs4002 gecodeerde zenders ontvangen zoals bij ned1 etc?? en wat voor instelling moet ik gebruiken, poortnummer e.d. heb hier niet zo veel verstand van. hopelijk ontvang ik een reactie, alvast bedankt!!
llgaby Geplaatst: 7 november 2005 Auteur Geplaatst: 7 november 2005 Je hebt PM. Groeten, LLGaby 1 DM7000, 1 DM600, 1 DM500, DM500HD, VU+ Duo Visiosat G4, A1, A2, A3 en HB Begeren is meer dan het hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen