Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Hoi, Ik zou graag galavision ontvangen. Vroeger kon zoiets volgens kenners met een funcard, maar op de PAS3 zitten ze nu blijkbaar achter VIACCESS en op de Hispasat achter Nagravision. Als ik nu een smartcard wil kopen (abo) die deze kanalen beschikbaar maakt, waar kan ik deze dan voor een goede prijs krijgen ? Bovendien, is het slim om een kaart voor de PAS3 te kopen (weinig kanalen) of krijg ik nmeer voor mijn geld als ik een kaart voor de Hispasat koop? Alvast bedankt.
naradla Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Je kunt een abonnement op 'Galavision' (recentelijk omgedoopt tot Canal Estrellas) rechtstreeks bij de moedermaatschappij in Spanje betrekken. Wel handig als je wat Spaans kan en je weet hoe je geld naar het buitenland moet overmaken. De prijzen van D+ weet ik niet uit m'n hoofd maar ik zou inderdaad liever een abonnement op een van hun paketten hebben. Echter, het verkrijgen van een D+ abonnement in Nederland is bijzonder lastig. Naradla -- Dreambox 7000S / 7025
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Hoi Dank je NARADLA. Ik neem aan dat D+ de Hispasat variant is. Spaans is overigens geen enkel probleem.
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Via deze website (www.televisanetworks.tv ) kan je een abo nemen op canal de las estrellas (pan sat). +- 225 euro/jaar. Zij sturen na betaling een viaccess card. Galavision kan je ook nemen via D+ abonement op hispasat... wel via een spaans adres registreren... (+- 25 euro/maand, maar veel meer zenders) Good luck!!
telemanneke Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Abonnement was eind vorig jaar 225 US$ + kosten om dit naar een rekening van Televisa in New York over te maken. Bewijs van betaling doorfaxen naar Televisa Madrid, de kaart volgt vrij vlot via de post. Als je in die kanalen geinteresseerd bent zal Spaans wel geen probleem zijn. Het aanbod is echter vooral voor Mexicanen of sterk geinteresseerden in de Mexicaanse cultuur interessant. Veel muziek en veel telenovelas, zelfs Galavision, die vroeger vrijwel geen telenovelas uitzond, zend er nu ook al 3 uit, weliswaar vrij recent, maar wel ten koste van informatieve programmas. ----------------------------------------------- Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen