Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi All,<BR>heb mezelf de NewLudipipo programmer gebouwd maar het programmeren van de euro_eep.bin file in de 24c16N lukt me maar niet.<BR>Heb reeds verscheidene malen geprobeert, maar krijg steeds "error" terwijl het programmeren van de 16F84 vanzelf ging.<BR>Wat kan er fout zijn? Er staat 1 jumperke op en heb zowel met de jumper erop als eraf geprobeert, maar tevergeefs.<BR>Wel heb ik ondervonden dat voor de 16F84 de jumper eraf moest.<BR>Heb het programma 24C13 ervoor gebruikt en de device en ludipipo programmer + com1 ingesteld zoals het hoorde.<BR>Bijkomend vraagje, is het steeds nodig eerst de Boot.hex in de 16F84 te laden of mag je die overslaan en in 1 keer de main.hex laden, ik werk met losse ic'tjes?<BR>Hopelijk heeft hier reeds iemand ervaring mee en kunen jullie mij verder helpen.<BR>Bedankt reeds en tot horens,<BR>Johnny.<P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

Hoi weer,<BR>ben ondertussen weer een stapje verder geraakt, heb ondervonden wanneer ik beide ic's op de programmer laat staan en eerst de boot.hex laad in de 16F84, dat ik daarna wel de euro_eep.bin in de 24C16N kan laden.<BR>Daarna de main.hex file in de 16F84 geladen en alles lijkt nu OK, ware het niet dat ik nu reeds +/- 20 min naar een zwart beeld op de NL zenders zit te kijken.<BR>Wat doe ik nog fout?<BR>Graag jullie opmerkingen,<BR>Groetjes Johnny.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi allen,<BR>heb ondertussen even beeld gehad op de NL zenders, maar na wat overenweer gezap toch weer teruug verdwenen.<BR>Zal misschien een foutje geweest zijn bij Cxxxl+ zelf, misschien hebben ze juist op dat moment even ongecodeerd uitgezonden, want krijg het hele gedoe nu toch weer niet meer aan de praat.<BR>Dus, al jullie hulp is nog steeds welkom!<BR>Groetjes, ik kruip erin!<BR>Johnny.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi allen,<BR>lijkt zou stillaan een topic alleen voor mezelf te gaan worden, maar ja...<BR>Ik wou jullie toch laten weten dat mijn probleem niet aan de NewLudipipo lag maar aan de pic-files die ik erin lade, en dat de laatste pic-files op dit board uiteindelijk de oplossing gebracht hebben.<BR>Dus ik kan jullie nu formeel zeggen dat de NewLudipipo door mij getest en goedgekeurd is bevonden, dus zoek je een programmer die al jullie Picjes en Eeprommetjes in 1 keer kan programmeren, dan begin je maar alvast te bouwen, 't spul kost alles samen nog geen 1000 Fr (50 gulden) en dan zit het laten etsen van het printje erbij in gerekend.<BR>Zelf heb ik icprog_0_9 als programmeersoft gebruikt, ook hier op het board terug te vinden dacht ik.<BR>Groetjes Johnny.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hi, <BR>ff een vraagje, ik probeer al een hele tijd een goldcard te programmeren. maar ik heb absoluut geen suc6 daarmee.<BR>De 16f84 pic gaat er zonder problemen op,<BR>maar de rest krijg ik er niet in/op.<BR>Nu lees ik overal, vaan een loader/boot file.<BR>etc. Kan dat alleen weer helemaal nergens vinden.<P>een klein beetje hulp zou geweldig zijn.<BR>alvast bedankt..<P>J.<P><BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.