Gast Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Hallo iedereen, Ik ben in het bezit van een Motorola V525 en een Tomtom go 300 navigatie systeem. Allebeide ondersteunen ze bleutooth maar toch "zien" ze elkaar niet. Nadat ik de telefoon het commando; "vind mij " heb gegeven, meld de Tomtom go 300 dat hij geen telefoon heeft ontvangen. Kunnen alle bleutooth apparaten ongestraft met elkaar samen werken of is er nog verschil in bleutooth systemen? Groeten SOHO
Vmax145 Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 hoi,volgens mij niet maar heb je ze ook zichtbaar gemaakt,dus niet verborgen.gr Vmax gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
hobsat Geplaatst: 30 oktober 2005 Geplaatst: 30 oktober 2005 Citaat: Kunnen alle bleutooth apparaten ongestraft met elkaar samen werken of is er nog verschil in bleutooth systemen? bleutooth is juist ontworpen zodat alle merken met elkaar kunnen "praten". maar er is altijd wel een merk die zich daar niet altijd even netjes aan houdt. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Hallo mensen, Het probleem is verholpen. Na de Motorola V525 opnieuw opgestart te hebben,werk alles naar behoren! Bedankt voor de reacties,en wat mij betreft kan dit draadje op slot. Groeten SOHO.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen