Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Hallo, Ik wil de linux fedora verwijderen van mijn pc, maar heb ook windows xp erop staan en die moet dus draaiend blijven, heb een andere pc op de kop getikt en wil daar linux fedora opzetten, dus ben ik fedora op deze pc niet meer nodig hoe moet ik handelen, zonder dat windows xp word verwijderd of word beschadigd. Groet
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 partitie verwijderen met fdisk, of onder windows xp de onbekende partitie onder handen nemen.
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Af en toe ééns in onze Database grasduinen, wil ook wel ééns helpen !
rudolfdebeer Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 Allemaal veel te moeilijk, bij alle moderne Linux-versies zit zo´n partition manager die je de opdracht kunt laten uitvoeren. Voorwaarde is dat je dat vanaf de install-CD/DVD doet en niet vanaf de linuxversie geinstalleerd op de HD. Je krijgt voldoende waarschuwingen alvorens de zaak teverknallen (Are you sure...). Daar zeg je doodgewoon wat je gedaan wil hebben en handjes af van je DOS/Windows partities. (daar staat dus altijd fat 16 fat 32 of ntfs achter b.v.) Gebruik ook in godsnaam geen PartitionMagic Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen