Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Seca & Irdeto middels eigenbouw wafers gaat perfect, echter Pic altijd eerst enkel geprogged daarna Eprom erbij<BR>Bij een goldwafer (alles ineen), dus Eprom hangt direct aan Pic, lukt het proggen voor geen meter. Ik gebruik ludipipo hardware voor het Pic gedeelte met Piccard of 24c13 van ome Willem. Zodra ik het Pic gedeelte ga erasen gaat het middels Piccard boven de 50% fout en bij het los proggen van de Pic als een speer weer goed tot 100%.<BR>Het gaat dus fout bij de org goldwafer, ofwel wanner de Eprom eraan/erbij hangt.<BR>Wie weet raad of weet wat ik fout doe????<BR>Ik werk met de ludipipo met een cardreader en aparte voetjesvoor de losse IC's.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

met de meeste nieuwe computers kun je met de ludipipo bijna niet programmeren ik denk dat dat komt omdat de ludipipo zijn stroom uit de com poort haalt en dat die spanning uit moderne compoorten net iets te laag is om de pic te programmeren bij jou gaat het waarschijnlijk zonder eeprom net wel en met eeprom net niet <BR>dat is de enige verklaring die ik kan bedenken al kan ik er ook naast zitten<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoe programmer je de eeprom dan? <BR>Bij de goldwafer moet eerst een "lader" progje erin, dan in de phoenix(smartmouse)op 3.57 Mhz met winphoenix de eeprom proggen en vervolgens de pic erasen en proggen met de irdeto hexfile. <BR>Bij mij gaat het op die wijze prima!<BR>Bij seca gaat het de 1e keer ook zo, later kun je met piccard de eeprom door de pic heen proggen met je phoenix.. <P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.