Gast Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 Ik heb het volgende probleem:<BR>Gold geprog met ludipipo dan met phoenix op 3,5 Mhz met de software zoals beschreven en met de juiste files in de 9200 met dvb 1749 cam blokker uit na het kruis komt het uitroepteken dat er vrijgeschakeld wordt maar zwart beeld.Tijdens het proggen geen errors of foutmeldingen.<BR>Daarna de datum aangepast zoals hier omschreven en na het kruis weer het uitroepteken maar nogsteeds zwart.<BR>Gebruik Pic24c13 voor pic met ludipipo en winphoenix of piccard2.1 voor de phoenix op 3.5Mhz.<BR>Ludipipo werkt goed met D2mac en Phoenix op 6Mhz werkt goed met de andere kaarten.<BR>Wie weet een oplossing zodat ik ook van mijn gold kan genieten.<P>brilll@hotmail.com<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 Het is mij al gelukt het volgende:<BR>Ludipipo->Pic24c13->loader.hex<BR>Phoenix op 3,5Mhz->Winphoenix->public.bin<BR>Ludipipo->ird.-pichex<BR>Kaart in 9200 en beeld.<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten