Gast Geplaatst: 29 april 2000 Geplaatst: 29 april 2000 Heb JDM programmer en multicard. Ben bezig geweest 24C16 te programmeren met BIN file, hij zet ze er wel op maar wanneer in ontvanger(strong) gebeurt er niets. de 2416 pic welke origineel op kaart zit doet het wel. Moet ik ook 16F84 mee programmeren!????
Gast Geplaatst: 29 april 2000 Geplaatst: 29 april 2000 De volgorde van programeren is:<P>1) loader.hex in de 16f84 programeren....je kunt voor de 16f84 programma's zoals picprog en 24c12 gebruiken.<P>2) Bin file voor de 24c16 in deze programeren. Voor een Irdeto simulatie gebruik je het programma Winphoenix en voor een Seca simulatie gebruik je het programma Piccard.<P>3) Hierna programmeer je de 16f84 nogmaals maar dan met de file welke in het zip filetje die je gedownload heb voor de decodering...heet bijv 16f84.hex<P>Satwatcher
Gast Geplaatst: 18 mei 2000 Geplaatst: 18 mei 2000 Hoi Satwatcher ,<P>Probleempje , het maken van seca kaartjes dmv<BR>pic met 16f84 & 24c16 lukt perfekt bij mij.<BR>Ben dan aan de slag gegaan om een Irdeto te maken maar dat lukt niet. Ik zie dat je in een bericht zegt dat de 24c16 voor een irdeto simulatie dmv Winphoenix moet geladen worden , maar dat lukt me dus niet , steeds weer de foutmelding Card reset failed ? Picprog & Piccard werken wel goed. Kan je me eventueel op weg helpen ? Want waarom lukt Seca wel en Irdeto niet ???<P>Elika<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 mei 2000 Geplaatst: 18 mei 2000 hi als seca wel lukt . maak van de seca kaart dan eens een irdeto. gewoon met picard de irdeto.bin(Eeprom) op de kaart schrijfen . en dan met picprog de irdeto.hex(pic) er op :-).. let er wel even op dat je de goede cam versie gebruikt.<P>gr djazzie<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 28 mei 2000 Geplaatst: 28 mei 2000 pic prog wat is dat voor programma <BR>misschien een domme vraag <BR>ik heb icprog winphoenix en cardmaker <BR><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten