Skysurfer Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Wie heeft ervaring met de Trust WB-3500T USB2 webcam? Ik krijg het ding niet aan de praat. Zoals omschreven in de handleiding eerst de drivers geïnstalleerd, daarna de pc opnieuw opgestart en de webcam aangesloten. Het apparaatbeheer ziet hem wel maar als ik de bijbehorende toepassing (Amcap) start dan bevriest het beeld en kan ik het programma slechts met de grootste moeite afsluiten. Ik heb diverse andere USB-apparatuur aangesloten zitten en die werken allemaal perfect. Ook een andere USB-poort hielp niet. Help! Skysurfer
Gast Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 En je draait niet heel toevallig Win ME ???
Skysurfer Geplaatst: 2 november 2005 Auteur Geplaatst: 2 november 2005 Nee Ozzo, die bagger wil ik niet op m'n pc hebben. Ik draai onder Windows XP Professional met SP2. Skysurfer
Poetsdoekje Geplaatst: 2 november 2005 Geplaatst: 2 november 2005 Misschien de software eens un-installen en dan de meest recente soft downen bij KlikkerdeKlik poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
raptor Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 trust is net als q-tec een bagger merk staat garant voor slechte kwaliteit en nog slechtere software,koop iets van bv logitech kost iets meer maar werkt 100% beter en je heb 100% minder ergernis.
Skysurfer Geplaatst: 3 november 2005 Auteur Geplaatst: 3 november 2005 Er is licht aan de horizon. Hij doet het (af en toe...). Drivers zijn bij Trust niet beschikbaar??! We zullen zien hoe het gaat. Skysurfer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen