edbe Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 hoi ik wil een TomTom GO 300 of 500 gaan kopen, maar heb er nog niet veel verstand van, welke is beter en hoe werkt het en waar kan je het beste kopen ??? voor de link ect, graag via PM 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
rommelaar Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 De 300 en de 500 verschillen niet zo erg veel hoor.Alleen de prijs van de 500 ligt een stuk hoger.Dit komt in hoofdzaak doordat hij is uitgevoerd met alle europeese wegen kaarten.De 300 heeft alleen de benelux.Maar daar kan je ook alle kaarten in zetten als je er een paar centen voor over hebt. succes Cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Poetsdoekje Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Citaat: De 300 en de 500 verschillen niet zo erg veel hoor.Alleen de prijs van de 500 ligt een stuk hoger.Dit komt in hoofdzaak doordat hij is uitgevoerd met alle europeese wegen kaarten.De 300 heeft alleen de benelux.Maar daar kan je ook alle kaarten in zetten als je er een paar centen voor over hebt. succes Cees Dus het maakt niet veel uit welke je koopt, de 500 inclusief of de 300 met ekstra kosten wil je extra landen op je tomtom De 500 heeft dus een grotere geheugenkaart, die je dan bij de 300 ekstra moet bijkopen poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 IS het niet zo dat de 300 benelux heeft, de 500 ook, maar dan MET bluetooth carkit aanboord, en de 700 en kleine harde schijf met de kaarten van heel europa (wat hem trouwens merkelijk trager maakt bij het ingeven van een adres...
TangoBravo Geplaatst: 31 oktober 2005 Geplaatst: 31 oktober 2005 Bij mijn weten is er nog een verschil tussen de 300 en de 500, en wel dat je via de 500 handsfree kunt telefoneren (vandaar de bluetooth). De 500 kan bovendien met een afstandbediening gebruikt worden, de 700 ook, en daar zit de afstandbediening ook nog eens bijgeleverd. Ook de processor is bij de diverse systemen verschillend, met verschillende snelheden. Als je hoofdzakelijk in de Benelux rijdt is de 300 de meest economische, mijn zoon heeft er een en is er uiterst tevreden over. Ale verschillen staan echter op de site van TomTom, dus ga daar ook eens kijken. Er is ook een navigatiehelpsite (even zoeken met Google) daar is vast veel meer advies te vinden. T B
+avatar+ Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 wil je tomtom of wil je navigatie. als je bv. wil fietsen of wandelen en je krijgt een regenbuitje doet je TT dan nog wel...
TangoBravo Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Citaat: wil je tomtom of wil je navigatie. als je bv. wil fietsen of wandelen en je krijgt een regenbuitje doet je TT dan nog wel... Volgens wilde de vraagsteller alleen maar weten wat het verschil was tussen de 300 en de 500, zijn keuze voor tomtom was blijkbaar al gemaakt. Maar als jij hem graag in de regen wil gebruiken, heeft tomtom daar niet de tomtomrider voor gemaakt? T B
Psychosammie Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Overweeg eens de aanschaf van een PDA. Dan heb je ook domdom en nog heel veel andere leuke mogelijkheden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
rommelaar Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 tango bravo ik heb ook niet geschreven dat er helemaal geen verschillen zijn.Ik heb alleen aan willen geven dat ik vind dat de verschillen niet tegen de kosten op wegen.Mijn keus is dan de 300 die trouwens ook met bluetooth is uitgevoerd. Groeten Cees Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
speedy_gonzalez Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 En je kan natuurlijk je laten informeren op het forum van http://www.mijntomtomgo.nl DM7020s / Moteck rotor / Gibertini schotel 1mtr. / PLI Jade 2008
edbe Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Geplaatst: 5 november 2005 ik heb vandaag de TomTom GO 500 gekocht, en ben er super tevreden mee, makkelijk en snel mee te werken........ 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
PeHa Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Kijk maar eens hier, een vergelijking van de verschillende TomTom's je kan hier niets bestellen , is alleen informatie. Ikzelf ben opzoek naar een pda die goedwerkt met navigatie software van deur tot deur in Nederland en Tsjechie. Een pda is makkelijk als je vaart, wandelt of fiets. Zo'n Tomtom steek je niet even in je binnenzak. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
edbe Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Geplaatst: 5 november 2005 thx, dan heb ik hem nog voor een mooi prijsje kunnen kopen... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
rommelaar Geplaatst: 5 november 2005 Geplaatst: 5 november 2005 Veel plezier ermee Edbe. Gemak zul je er zeker van hebben. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen