Ga naar inhoud


MR - Serial ID not allowed


Aanbevolen berichten

van het weekend heb ik succesvol mijn MR geflashed alleen als ik nu weer een nieuwe files erin wil zetten (update) krijg ik steeds de melding "Firmware Rejected: Serial ID not allowed". Weet iemand wat te doen zodat ik weer leven in mijn reloaded krijg? Ik flash via pcmcia en kaart wordt herkend alszijde flashablie door de loader.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je een Cas II ???

 

daar is een aantal clones van op de markt, en die worden softwarematig uitgeschakeld door de lieve mensjes van de originele makers ...(die zich by the way nogal veel vrijheden permitteren via de software die je haast gedwongen moet vervangen zodra er een nieuwe versie uit is....maar da's een ander verhaal.)

 

Als je google of hier zoekt kom je ongetwijfeld een plaatje tegen met de verschillen tussen de originele en de clone CasII

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog helemaal geen CAS gebruikt, maar heb er weel een besteld in Dld: de moeite waard als je de prijzen in NL ziet.. Maar goed ik gebruik de UCAS LOADER aangezien ik een PCMCIA sleuf in mijn Desktoppc heb geprikt. De matrix wordt prima herkend en doet het dus ook nog steeds in mijn hyundai maar ik krijg met geen mogelijkheid op die MR een andere update geladen. Mijn hoop is nu gevestigd op de CAS3.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote kans dat t nu wel lukt cas 3 doet geen updates maar herprogrammeerd de cam.Mocht die duitse versie van jou geen orginele zijn zorg dan dat je in je firewal contact tussen programma en duolabs uit hebt staan anders ben je snel uit geprogd.groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...