Gast Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Hallo allemaal, Ik heb onlangs een gebruikte SS2 kaart op de kop getikt, eigenlijk met de bedoeling om voetbalfeeds te gaan kijken, maar dat is nu een stuk moeilijker omdat die op andere coderingen zijn overgegaan. Ik ben nu dus maar beetje gaan experimenteren met wat softcams om eens te zien wat er allemaal mogelijk is. Ik heb nu ProgDVB draaien met S2EMU en Yankse, dit schijnen de populairste te zijn en zijn makkelijk te configureren. Ik wil ook graag andere plugins uitproberen, bijv. Fenrir of Snitch, maar dat wijst zich niet echt vanzelf en ik heb nog geen enkele site of doc gevonden waarin dit wordt uitgelegd. Mijn vragen zijn dus: - Waar kan ik meer info vinden over de configuratie en werking van Fenrir of Snitch? - Hebben deze plugins überhaupt nog zin in deze tijd van 2e generatie coderingen? - Zijn er misschien nog andere plugins die interessant voor mij zouden kunnen zijn?
Albert_H Geplaatst: 1 november 2005 Geplaatst: 1 november 2005 Hallo WaggonerW. Allereerst welkom op dit board. Ik knutsel nu ook ruim anderhalf jaar met de Skystar 2 maar heb Fenrir en Snitch nog nooit gebruikt. Naar wat ik ervan begrepen heb zijn dit programma's om van een aantal coderings systemen de softcam autoupdate te maken. Ze maken het leven misschien wat makkelijker als je naar die systemen kijkt die dat toestaan, maar ik geloof niet dat het kanalen toevoegd. Voor welke systemen ze ( nog ) werken weet ik niet. Mijn infobron voor alles wat softcams betreft is het DVBNetwork forum op de Happysat site. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen