Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Ik lees hier zo veel over piccardjes<BR>etc.... mijn vraag is ik heb een phoenix programmer met een seriele aansluiting dus com1 en deze heeft geen switches..buiten dat ik het op 3,5 of 6 mhz kan zetten<BR>ook heb ik nog een programmer die ik toen gekocht had,waarmee ik dus de pic cardjes kon programmeren voor d2-mac...deze maakt gebruik van lpt1..<BR>ook heb ik witte plastic cardjes..<BR>waarop ik vroeger vc1 of vc2 of d2-mac <BR>op kon programmeren..<BR>kan iemand mij helpen met wat advies<BR>van hoe ik deze kan gebruiken om seca of irdeto van te maken...het gaat mij om de<BR>witte-plastic kaart of ik deze nog kan gebruiken<BR>graag uw hulp...<BR>wie biedt mij deze....<BR>en er moet toch ook een mogelijkheid zijn om <BR>niet elke keer een andere programmer te kopen<BR>en dat je kunt gebruik maken van wat je hebt.<BR>ook heb ik nog een mk11..allen ik weet de<BR>settings niet....meer<BR>als iemand deze nog heeft.<BR>weet wel dat je iso mee kunt programmeren en pic...en ook nog mee kunt season draaien..<BR>als iemand mij hier mee ook nog eens kan helpen..<BR>graag.<P>graag uw antw. mailen...<BR>madarbak@wxs.nl<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by madarbaks (edited 30 May 2000).]
Menno Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Hoi Madarbaks,<P>Met je oude D2-mac programmer en je phoenix<BR>op 3.5 mhz kun je prima uit de voeten om S*** of I*D*T* kaartjes te maken.<BR>Je zult wel nieuwe goldwafer kaartjes moeten aanschaffen want die witte wafer kaartjes hebben alleen een pic 16X84 en de goldwafer heeft daarbij ook een 24lc16 aan boord.<BR>Alle nodige info over het hoe en waarom vind je hier in de verschillende postings terug.<P>Veel suc6<P>GR,<BR>Menno<BR> Vu Duo 4K S+C
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Waarom antwoord mailen, dit is een vrij board!! Iedereen moet de info kunnen lezen !!! Als iedereen zo begint, waarom dan dit board ?????<P>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Vorige was op Madarbaks bedoeld !!<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten