Ga naar inhoud

.net/paspoort laat zich niet verwijderen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn messenger start zichzelf steeds op. Nu weet ik hoe ik dat moet verwijderen volgens de helpdesk van messenger, maar hij laat zich niet verwijderen. Ik probeer dit: Configuratie> Gebruikersaccounts> Account wijzigen> Ik kies de juiste account(is er maar 1)> Netwerk wachtwoorden beheren> Kies Passport.Net\*(paspoort)en kies verwijderen. Maar er gebeurd helemaal niets. Ik zou op ok moeten klikken . Alleen als ik dubbel klik dan krijg ik of ik verbinding wilt maken met net paspoort, en daar kan ik hem dan ook niet laten stoppen om niet uit zich zelf op te starten. Hij hoeft dus niet echt van mijn pc af, alleen niet meer uit zich zelf opstarten. Wie heeft er nog een tip!!! Ik gebruik xp-home met sp2 en heeft alle update's gehad.

mvg Sylvia

Geplaatst:

Je bedoeld dat messenger automatisch aangaat bij het opstarten van je pc?

In dat geval ga je naar Extra>opties>algemeen en zet messenger starten als ik me aanmeld bij windows uit.

Ik weet niet met welke versie messenger je zit maar in 7.5 heb je deze opties al in het opstart menu zitten.. En dan vink je naam onthouden aan en laat je het vinkje paswoord onthouden uit.

Gr...

Geplaatst:

Ik gebruik de standaard messenger van windows, dus geen msn. En die optie staat al uit! Hij hoort zich dus ook niet aan te melden.

Geplaatst:

Bij de oude versie moeten alle drie de vinkjes uitstaan bovenin voorkeuren.

Klik je dan op het kruisje van uitschakelen dan komt hij als het goed is niet meer terug als je windows opnieuw start.

Geplaatst:

Ik had alleen nog zet mij op afwezig na ..min aan gevinkt. Die heb ik nu ook uit staan. even afwachten. Hij doet het ook alleen als je de pc opstart. Het rare is alleen dat ik hem niet ziet, ik zie alleen dat ie aan is als iemand mij aan roept. Zet ik hem eenmaal uit dan blijft ie wel uit tot de nieuwe opstart. In ieder geval bedankt. En ik wacht af.

Geplaatst:

Hij start ook op als je outlook express gebruikt, je kan het ook uitzetten via msconfig.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Ik gebruik geen outlook of een e-mailprogramma op deze pc. Vandaar ook alleen messenger en geen msn. Op mijn andere pc heb ik met msn geen problemen.

Geplaatst:

Hij doet het nog steeds. Ik moet na opgeroepen te zijn door iemand,mij eerst aanmelden,want hij staat in principe niet aan. Ik krijg dan dat ik op een andere pc bent aangemeld en daar word afgemeld. Ben ik gehackt of zo?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen