Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Hi,<P>ben toevallig aan een officiële kaart geraakt van Premiere!<P>Kan ik deze gebruiken voor Iredeto of eventueel herprogr?<P>rgds<BR>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 31 mei 2000 Geplaatst: 31 mei 2000 ja,,<BR>deze kun je heropenen voor df1 pakket<BR>en ook kun je alleen c+ nl van maken..<BR>het kan ook meerderen prov. aan<BR>dus d+ en telepui etc.<BR>maar dat kan leiden tot soms geen beeld<BR>dus keuze...nl c+ en df1<BR>en je hebt lang kijk plezier...<BR>zo lang het systeem zal blijven.<P>mail mij maar..als je nog andere<BR>vragen hebt.<BR>madarbak@wxs.nl<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by satdigital:<BR><B>Hi,<P>ben toevallig aan een officiële kaart geraakt van Premiere!<P>Kan ik deze gebruiken voor Iredeto of eventueel herprogr?<P>rgds<BR>Satdigital<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 31 mei 2000 Geplaatst: 31 mei 2000 Hoi,<P>ondertussen is er een probleem opgedoken met deze Premiere kaart. Ik krijg bij de verify telkens dit 0000h ! met cardwizard. Betekent dit dat er iets is achtergebleven op de kaart en hoe moet ik dit probleem verhelpen?<P>Hopelijk hier op zijn goede plaats.<P>rgds<P>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 31 mei 2000 Geplaatst: 31 mei 2000 Hoi,<P>ondertussen is er een probleem opgedoken met deze Premiere kaart. Ik krijg bij de verify telkens dit 0000h ! met cardwizard. Betekent dit dat er iets is achtergebleven op de kaart en hoe moet ik dit probleem verhelpen?<P>Hopelijk hier op zijn goede plaats.<P>rgds<P>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 31 mei 2000 Geplaatst: 31 mei 2000 Wat voor kaart is het??<BR>Is het wel mogelijk om de software versie/ID's ed. uit te lezen?<BR>Als het een redelijk nieuwe kaart is ,heb je waarschijnlijk "timing" problemen.<P>------------------<BR>Edited by Tech hobbybob@gmx.net
Gast Geplaatst: 31 mei 2000 Geplaatst: 31 mei 2000 T'is een blauwe kaart met onderaan Premiere op, verdere gegevens heb ik er niet van.<P>Bij het branden krijg ik telkens dat er niet kan gescreven of gelezen worden op 0000h<P>rgds<P>Satdigital<BR><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 Gefeliciteerd, U heeft een Premiere SECA kaart!<BR>Dit heeft uiteraard helemaal met niks met Irdeto te maken. Zover als ik weet is de kaart alleen te gebruiken voor een vrije ontvangst van alle FTA kanalen!<P>Grtz Mike The Bike<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 zou kunnen...maar deze moet toch te herprogrammeren zijn ?<P>rgds<BR>Satdigital<P><P>------------------<BR>Satdigital
Aanbevolen berichten