Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Heb bij M-Sat een piccard gezien <A HREF="http://www.msat.nl/shop/enter.html" TARGET=_blank>http://www.msat.nl/shop/enter.html</A> <BR>speciaal voor in een Ci zodat het klepje van de reciever dicht kan. Wie heeft al zo'n kaartje ?<P>Groetjes,<BR>exDumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Lijkt mij op een smd versie van een goldcard en zal dus gewoon werken , prij is wel aan de pittige kant , 60 piek voor die picjes is erg veel als je nagaat dat ze per vijhonderd $3,45 per stuk kosten. Tel uit je winst....<P>------------------<BR>Edited by Tech hobbybob@gmx.net
Gast Geplaatst: 30 mei 2000 Geplaatst: 30 mei 2000 Tech, probeer maar eens 500 van die kaartjes te laten maken.<P>Inkoop pic16f84 smd uitvoering per 100: Fl 8.94 (ex)<BR>Inkoop print (single layer) Fl.9,40 (ex)<BR>Inkoop 24lc16 Fl.3,88 (ex)<BR>Dan komen er nog ontwerp, film en assemblagekosten bij, porto enz. enz. enz.<P>Deze prijzen (voor de chips) komen direct van Microchip dus ik neem aan dat het alleen nog maar duurder kan.<P>Fl 60,-- is al redelijk schappelijk, vooral gezien het feit dat Jack ook nog moet leven. (en ik maak absoluut geen reclame voor msat!!!)<P>Ik heb die prijzen maar eens opgevraagd om te kijken of we die dingen misschien goedkoop aan konden gaan bieden, maar dat zit er helaas niet in.<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 31 May 2000).]
Gast Geplaatst: 8 juni 2000 Geplaatst: 8 juni 2000 Voor alle geintreseerden, ik heb van de week het kaartje binnen gekregen en het werkt prima , dus het klepje van de reciever kan mooi dicht = vrouw tevreden. <P>Groetjes,<BR>exdumber<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juni 2000 Geplaatst: 8 juni 2000 MM niet goedkoper????<P><BR>Ik kan ze leveren voor Fl 50,--!!!!!!!<P><BR>Groeten,<P><BR>Erik.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juni 2000 Geplaatst: 8 juni 2000 heb ik wel belang bij <P>jwmars@hotmail.com<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten