Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hopelijk bij de juiste groep.<BR>hi,<BR>ik ken iemand die gebruik wenst te maken van de software om in de<BR>irdeto cam te steken waarbij een kaart overbodig wordt.<BR>Ik heb dit vandaag geprogrameerd en dit werkte bij c* en pr*mi*r*<BR>w*r*d perfect.Nu zou deze persoon graag de andere irdeto kanalen willen<BR>bekijken.Is er iemand die dit systeem gebruikt en mij eens kan uitleggen<BR>hoe je een plainkey schrijft naar de cam module? dit moet o.a.<BR>decimaal gebeuren.Bestaat er een programmatje om ze van hex naar<BR>decimaal te gaan bereken of doe je dit met een hex naar dec rekenmachientje.<BR>Hoe moet je en waar moet je de key's van de verschillende providers<BR>invullen?Bestaat er geen soort editor waar je de *.bin file kan editeren<BR>en de code's kan bijpassen?Zit er een datum in zoals de pic kaartjes?<BR>Alle hulp over het gebruik van de irdetofree<BR>software is welkom.Alvast bedankt.<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Geplaatst:

Als je naar je ci menu gaat, zie je Irdeto Free staan.<BR>Daar onder zie je ergens keyboard staan, en ook "Help with entering ....." <P>Awel, de uitleg staat daar. Wel een beetje verwarrend, maar na een beetje proberen heb ik het toch gevonden.<P>Ik zal je effen op weg helpen: zoals je al zei: alles in decimaal invoegen. dwz 3 cijfers gebruiken voor iedere plaats. BV: prov is niet 00 maar "000" of "010" en key 06 wordt "006"<P>Dan de key zelf heb ik omgerekend met de calculator van windows. Heb ook ergens een *.xls gevonden die dat automatisch omrekend, maar het is geschreven door een italiaan en de nederlandse excel kan niet overwerweg met de italiaanse formules:-(<P>Ik denk dat je al zult kunnen vertrekken ...<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.