Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Pas op met gebruik van Ird105ita.<BR>Na het patchen via de laptop (programma gaf aan 'module ok', werkt deze niet meer.<P>Dit is opnieuw een zwart schaap onder de patches!!!! Geen Irdeto Licence error, maar gewoon CI error 0.<P>Wie kan mij helpen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Of het is weer een fake of er is gewoon iets misgegaan tijdens het patchen , het is gewoon link om via het notebook te patchen , via scci en een 9600 gaat (bijna)altijd goed.<BR> smile.gif<BR>Ik hoop dat dit er niet tien keer op staat , ik moest deze reply wel tien keer aanklikken<P>------------------<BR>Edited by Tech hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

ik heb nooit eerder gehoord dat patchen via de laptop fout is gegaan!<BR>Ik heb zelf ook een 9600 en daar is het bij mij wel al eens fout gegaan.<P>Waarom gebruik je dan ook zo'n wazige patch?<P>Alle software op sat4all wordt uitvoerig getest en is voor 99,9% safe.<P>Bij twijfel, altijd eerst een Duitser laten testen smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 31 May 2000).]

Geplaatst:

Da's een goeie , wat betreft het patchen via notebook , bij mij ging het fout omdat de accu niet helemaal vol was.(wel de adapter aan het notebook alleen de steker in het stopcontact vergeten)<P>------------------<BR>Edited by Tech email to: hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.