Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer al dagen een Eeprom 24c16 te programmeren, maar het lijkt erop dat ie kapot is. Het gedeelte (adress) van 0400 tot 0800 kan ik niet herprogrammeren. Het eerste gedeelte kan ik wel programmeren. Als ik blank check doe dan zegt ie "device not blank at adress 0400h" en bij verifying precies hetzelfde. Ik gebruik ICprog 0.9.<BR>Als ik een file eroverheen wil schrijven dan schrijft ie het eerste gedeelte wel goed (tot adress 0400) en daarna laat ie erin staan wat er al in stond. Er staat al data in wat ik eerder geprogrammeerd heb. Het is dus wel een keer goed gegaan.<BR>Wie weet raad!<P>Jeffrey<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ook ikke kan niet de eprom proggen met picprog .... probeer eens met piccard 2.1 of hij echt kapot is. blijft er toch iets inzitten gebruik dan pic24c13 van willem om hem leeg temaken <BR>tevinden op <A HREF="http://www.willem.org." TARGET=_blank>www.willem.org.</A> <BR>is hij dan nog niet te proggen<P>tja dan is hij kapot.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

<BR>Heb ik ook gehad met het zelfde programma.<BR>Ik heb de EEprom vervangen door een 24LC16B, die zich probleemloos laat programmeren.<P>KKosten rond de 2 gulden.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het probleem is dat het vermoedelijk een 24c16 van het merk Atmel is---- ik ben met een paar mensen dit aan het onderzoeken, want deze geeft blijkbaar een probleem met de jdm programmer--- oplossing is in zicht en zal dit posten op het blockers, programmers-board 1 van dezer dagen, ben net aan het verhuizen dus......<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.