Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 ik heb een piccard1 v1.1 meteen 2416 en een16f84 en een jdm programmer v1.0 <BR>wie wil er mij aub op weg helpen<BR>het gaat hier bij om de sega codes<BR>met vriendlijke groet hans<BR>ps ik woon in zeeuwsvlaanderen<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 hans als je meer weet hoor ik het graag<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 juni 2000 Geplaatst: 5 juni 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by hansplak:<BR><B>ik heb een piccard1 v1.1 meteen 2416 en een16f84 en een jdm programmer v1.0 <BR>wie wil er mij aub op weg helpen<BR>het gaat hier bij om de sega codes<BR>met vriendlijke groet hans<BR>ps ik woon in zeeuwsvlaanderen<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>beste vriend<BR>wanneer je een oplossing vind zou ik ze ook graag uittesten.<BR>wil je mij een emailtje sturen aub<P>etienne<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 9 juni 2000 Geplaatst: 9 juni 2000 Jongens, goed lezen op dit board is ongeveer tienduizend keer over dit topic geschreven;<BR>Eerst de loader in de 16F84 ,daarna de juiste binfile met winphoenix (en een phoenix progger)in de 24c16 daarna de juiste hex in de 16F84 en....... kijken maar.<BR>Een kind kan de was doen lijkt me.<BR>Suc6<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net
Gast Geplaatst: 10 juni 2000 Geplaatst: 10 juni 2000 Tech, hij wil de Seca codes proggen, de loader is hier dus overbodig.<P>Eest de hex file in de pic16f84 en daarna de bin file in de 24c16. en de bin file kun je met PICBINED editen.<P>MTB<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten