Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 Hallo, ik heb de humax files op een piccard gezet maar geen werken de beelden, was me eerst ook niet duidelijk welke loader ik moest gebruiken maar die uit de irdeto8 file werkte want hij herkende wel de kaart maar gaf geen acces. aan de kaart ligt het niet want als ik hem met de normale files prog. werkt hij wel in de nokia.<BR>heeft iemand nog een idee?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 ja zet de laatste files erop staan bij 9tdoorsat. <A HREF="http://inferno.metropoli2000.co.uk/home1.htm" TARGET=_blank>http://inferno.metropoli2000.co.uk/home1.htm</A> <P>weet niet precies meer welke of het nou de 120 dagen versie was of die van ghost & felix 32 dagen . maar ik draai op dit moment op een van de 2 op mijn humax.<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 Bassie,<P>Gebruik tutugold (<- In irdeto section 26-05-2000) werkt heel goed op HUMAX en Nokia , en hij is Autoupdate DATE met alle providers<P>C U Kadir<P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>
Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 kadier de files waar ik het over had zijn ook autoupdate en auto up datum :-)<BR>alleen niet elke 7 dagen maar eens in de 120 of 32 dagen een rondje zappen<P>gr djazzie <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 Hoi,<P>als je mij uitlegt met welke prg je werkt, kan ik je misschien helpen.<P>Indien nodig stuur ik je de werkende files op. Bij mij hier werkt alles uit de kunst, althans voorlopig :-))<P>rgds<BR>Satdigital@techemail.com<BR><P>------------------<BR>Satdigital
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 ThankX Djazzie,<P>Ik zal het deze weekeind FF proberen <P>En Bassie<P>DAT IS NORMAAL <P>C U Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 Bassie, kijk even op mijn posting hierboven of net hieronder<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Kadir:<BR><B>Bassie,<P>Gebruik tutugold (<- In irdeto section 26-05-2000) werkt heel goed op HUMAX en Nokia , en hij is Autoupdate DATE met alle providers<P>C U Kadir<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>------------------<BR><p>[This message has been edited by bassie (edited 02 June 2000).]
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 Nou deze werkt in inder gaval ook niet, hij accept wel de kaart maar daarna service not running our scrambled!!Sorry ik was te snel hij werkt wel maar pas na zo`n 20 minuten (is dit normaal) en heel vreemd op dit moment sbs net 5 veronica tmf (nog)niet ?<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Kadir:<BR><B>Bassie,<P>Gebruik tutugold (<- In irdeto section 26-05-2000) werkt heel goed op HUMAX en Nokia , en hij is Autoupdate DATE met alle providers<P>C U Kadir<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>------------------<BR><p>[This message has been edited by bassie (edited 02 June 2000).]
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Aviddv:<BR><B>Bassie, kijk even op mijn posting hierboven of net hieronder<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Nou het is allemaal eindelijk gelukt iedereen bedankt voor zijn/haar hulp.<BR>Door dat embedded irdeto is het natuurlijk niet mogelijk om de duitse pakketen ook vrij te schakelen ? of heb ik het nog niet helemaal door ?<P><P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten