Gast Geplaatst: 1 juni 2000 Geplaatst: 1 juni 2000 Hi,<P>Ik heb een Aston Seca Ci module.<BR>En de module doet helemaal niets meer.<BR>Als ik in het menu vande ontvanger kijk,<BR>ziet hij wel een ci module, maar het geeft <BR>absoluut geen beeld meer.<P>En het fijne is, dat de zaak waar ik hem gekocht heb, geen garantie geeft op ci modules.<P>Please help !!!!<P>Thanks in advance<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 wwsat "Wegens misbruik hebben wij besloten niet langer garantie te geven op<BR>CI-modules. Het komt voor dat personen zelf proberen een module te<BR>programmeren, dit om er bijvoorbeeld een zogenaamde all-cam te maken. Dit<BR>gaat dan mis, en moeten wij hem omruilen.<P>Een CI-module gaat praktisch nooit stuk, behalve wanneer hij in de ontvanger<BR>gestoken wordt als de spanning nog op de ontvanger zit. Of wanneer iemand<BR>hem verkeerd programmeert. "<P>Dat is dus gewoon zwaar K.....<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 staat het in hun bedrijfsvoorwaarden en zijn die online leesbaar?<BR>Ze zijn wettelijk verplicht op electronische componenten 1 jaar garantie te geven.<BR>Ik zou het er niet bij laten zitten.<BR>Ze kunnen m bij hun leverancier zo reclameren.<BR>Zeg gewoon dat als aantoonbaar blijkt dat je er zelf mee hebt geklooit, je zelf de kosten betaald.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 valt best wel met ze te praten hoor. en zeker wat betreft de aston. ging ze voor namelijk om de beruchte killer allcamm.<BR>daar er voor de aston nog geen update via de pc is zal dit dus niet echt een groot probleem zijn.<P><BR>gr djazzie<P><BR>ps : hangt die aston feed nu al in de lucht ?<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 2 juni 2000 Geplaatst: 2 juni 2000 Fortress. stop de seca module even in een Humax 5400 en schakel hierna de humax aan.<BR>Wacht even tot de Aston CI is geinitialiseerd en controleer eventueel in het menu...?????....Aston CI is weer OK.<BR>Zet de humax wel uit voordat je de Seca CI eruit haalt.<BR>Succes <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten