Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Weet er iemand of je een abbo kan afsluiten voor D+ ? Ik woon in België.EN hoeveel dit kost..?
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Kijk eens op de website www.plus.es Ik onderzoek deze mogelijkheid ook. Vermoedelijk moeten we over een adres in spanje bezitten, maar ik heb daar familie en vrienden wonen. dat zal dus geen probleem zijn.
Tonskidutch Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 de vraag is al vaker gesteld.. abonneren op spaans adres met spaans geregistreerde naam laten installeren in spanje (met receiver en schotel) en afschrijving via spaanse bankrekening dan afbouwen, meenemen naar belgie en hoppa. losse kaart is niet te krijgen. cheers A Forest The Cure
gigantaandemuur Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Lukt dat op een hotelkamer denk je.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen