Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe zit het met die Aston cam update via de satelliet? Heeft iemand zijn ccam al geupdate via de aston105 kanaal op de hotbird?<P>Zou ja hoe doe je dat? moetje wat aparts ervoor doen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

nee geen domme vraag. zit volgens mij nog niet in de lucht. geen aston feed tevinden <P>gr djazzie<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Enig idee welke transponder??<BR>Frequentie?<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

HB/13e<P>FR: 12.539 H SR 27500 3/4 <P>Upgrade versie 1.05 begint 06.06.00<P>C U Kadir<BR><P>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR>

Geplaatst:

kadir dat van die transponder wist ik wel .<BR>maar waar haal je de info vandaan omtrend <BR>die versie 1.05 ??????. <BR>dacht toch echt dat het om de upgrade naar 1.03 ging. ...<P>gr djazzie <P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik heb week geleden gezien op die zelfde FR.(Aston105) dat verbaas me ook.<P>En dat ze op 06.06 beginnen heb ik (o.a.) op deze topic gelezen <A HREF="http://www.dvb2000.org/ubb/Forum5/HTML/001224.html" TARGET=_blank>http://www.dvb2000.org/ubb/Forum5/HTML/001224.html</A> <P>C U Kadir<P><BR>------------------<BR>Believe In Yourself....<BR> Who Dares Wins!<BR>People who think they Know everything,<BR> greatly annoy those of us who do... <BR> <p>[This message has been edited by Kadir (edited 03 June 2000).]

Geplaatst:

Hoi,<BR>kan iemand me even vertellen welk voordeel er te halen valt, wanneer je zou upgraden van versie 1.03 naar versie 1.05 ????<BR>Bedankt Johnny.<BR><P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

hi even gelezen . duiken toch steeds weer de zelfde namen op in de reply`s . op alle boarden. we wachten wel af.<P>gr djazzie<P>begin nu toch echt microsoft er van te verdenken dat ze aandeelhouder zijn van aston . aston 2000 ( release datum 6-6-2001)<BR>;-)<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Misschien een domme vraag ,en vast al wel ergens beanrwoord , welke transponder??<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.