Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Wanneer ik een film opneem met de DVB viewer dan kan ik hem met Nero7 laten converteren en branden,maar wanneer ik met Progdvb opneem dan haalt Nero hem binnen tot 90% en geeft dan een foutmelding en stopt.Al diverse instellingen geprobeert in Progdvb maar geen resultaat.Wie kan mij helpen?
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb geen ervaring met Nero7, maar ik vermoed dat het te maken heeft met het bestandsformaat: ProgDVB neemt 'rauwe' DVB data op, waar meer in zit dan alleen video en audio data. Heb je pvastrumento of projectx al geprobeerd? Ik gebruik voor dat soort dingen altijd pvastrumento en dan TmpegDVDAuthor...
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Projectx niet kunnen vinden en met Tmpeg wordt de file van de film geweigert.Ik dacht dat Nero 7 alles had om diverse bestanden aan te kunnen. Zit nu even op een dood spoor.
robbedoeske Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Neem je in beide gevallen op in mpg formaat? Heb dit slechts 1 keer gedaan met progdvb en geen probleem.
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Zijn alletwee in mpeg2 opgenomen.Dat is toch ook in de DVBviewer. En die kan ik wel verder verwerken.
robbedoeske Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Je hebt helemaal gelijk,nerovision loopt tot 90% en dan blijft hij staan.Welke versie van progdvb gebruik je,ik weet haast zeker dat ik dit al eerder heb gedaan maar dat kan met een oudere versie zijn.Heb nu 4.56.2
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Ik had versie 4.62.3 en deze eraf gehaald en versie 4.56.2 geladen. Hetzelfde probleem,met de DVB viewer werkt Nero alles af en met ProgDVB weer bij 90/91% vast met de melding fout in Nero.Het lijkt wel dat Nero en ProgDVB niet samen gaan,alhoewel het bij robbedoeske wel lukt. Ik zal nog een oudere versie binenhalen en kijken wat het resultaat is. Is er iemand die met een ander programma dan Nero wel met ProgDVB werkt?
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Goed nieuws,ik heb versie 4.26.4 binnengehaald en twee keer een kort stukje opgenomen en ja hoor Nero raffelde af.Ik ga nu de plugin laden en hopelijk mijn eerste film opnemen.Voorlopig een ieder bedankt voor het meedenken.Fred
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Dacht dat ik er was,maar deze versie heeft geen pluginfile. Kan ik nu uit een andere versie een pluginfile halen en deze in de 4.26.4 zetten?
Albert_H Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Ik weet niet precies wat je met pluginfile bedoeld, maar als het om de plugin directorie gaat dan is die in de oudere versies van progDVB niet aanwezig. Ik meen dat prog, de programmeur van progDVB de plugin dir pas na versie 4.47 of zo heeft ingevoerd. Daarvoor moesten altijd alle plugin files in de root van progDVB gezet worden. Bij de latere versies met een plugin dir mag dit zowel in de plugin dir als in de root. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Zo,ik ben eruit,heb versie 4.07 binnengehaald en alle plugin files in de ProgDVB file gezet en alles draait weer.Ook Nero7 doet wat hij doen moet. Dus voorlopig kan ik vooruit en tot een volgende keer maar weer.Fred
robbedoeske Geplaatst: 16 november 2005 Geplaatst: 16 november 2005 Maar al met al weten we niet wat het probleem is,heb nu versie 4.61 erop staan,maar ook hetezelfde probleem 90% en dan vast.Iemand een idee?
mariasat Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Neem nu het advies van robbedoeske met de versie die aangegeven word. met de rest van de versies werkte mijn seriele kaartlezer voor free... ook niet meer en kon nog geen film opnemen. mvgr:mariasat
robbedoeske Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Heb ontdekt dat,als ik opneem in pva formaat en ik deze met PVAinstrumento omzet naar MPG,ik deze wel met nerovision kan omzetten.Is even een tussenstap maar werkt wel.
robbedoeske Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Weet iemand nu wat het probleem is,als ik de mpg2 file van progdvb wil openen in tmpegauthor dan zegt hij illegal file.Dus er is iets mis met de mpeg file.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen