Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Wanneer ik een film opneem met de DVB viewer dan kan ik hem met Nero7 laten converteren en branden,maar wanneer ik met Progdvb opneem dan haalt Nero hem binnen tot 90% en geeft dan een foutmelding en stopt.Al diverse instellingen geprobeert in Progdvb maar geen resultaat.Wie kan mij helpen?
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Ik heb geen ervaring met Nero7, maar ik vermoed dat het te maken heeft met het bestandsformaat: ProgDVB neemt 'rauwe' DVB data op, waar meer in zit dan alleen video en audio data. Heb je pvastrumento of projectx al geprobeerd? Ik gebruik voor dat soort dingen altijd pvastrumento en dan TmpegDVDAuthor...
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Projectx niet kunnen vinden en met Tmpeg wordt de file van de film geweigert.Ik dacht dat Nero 7 alles had om diverse bestanden aan te kunnen. Zit nu even op een dood spoor.
robbedoeske Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Neem je in beide gevallen op in mpg formaat? Heb dit slechts 1 keer gedaan met progdvb en geen probleem.
Gast Geplaatst: 3 november 2005 Geplaatst: 3 november 2005 Zijn alletwee in mpeg2 opgenomen.Dat is toch ook in de DVBviewer. En die kan ik wel verder verwerken.
robbedoeske Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Je hebt helemaal gelijk,nerovision loopt tot 90% en dan blijft hij staan.Welke versie van progdvb gebruik je,ik weet haast zeker dat ik dit al eerder heb gedaan maar dat kan met een oudere versie zijn.Heb nu 4.56.2