Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi all,<BR>kan iemand me zeggen of je net zou goed een 24c32 in de plaats van een 24c16 kan gebruiken?<BR>Bedankt Johnny.<P>------------------<BR>Sorry, bedoelde natuurlijk Eeprom i.p.v. Pic.<BR><p>[This message has been edited by JohnnyBee (edited 03 June 2000).]

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

Lees even een paar topics lager dan zie je er wel een vrij duidelijk antwoord staan lijkt me.<BR>Grtz. Kees.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Nou nee, ik zie hier lager geen duidelijk antwoord op mijn vraag staan, enkel wat ondervindingen die niet stroken met de mijne en wat gissingen.<BR>Als ik een file laad in de 24C32 dan is alles hetzelfde als wanneer ik dat zou doen met een 24C16, zelfs de verify is OK.<BR>Waare het niet dat de 24C32 achteraf zijn dienst weigerd dan.<BR>Dus graag een antwoord van een echte Eeprom kenner gevraagd.<BR>Groetjes Johnny.<BR><P>------------------<BR>

TV kijken ....daar hebben wij géén tijd voor hoor !!!

Mijn thuis is waar mijn Channelmaster staat....(stond :P)

Geplaatst:

Naar mijn idee werkt de 32 met blokken (geheugenblok), dus zorgen dat het juiste blok gebruikt wordt. Zoek de datasheet eens op van deze eeprom<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.