Ga naar inhoud


Dreambox & TV Home how??


Gast beekware

Aanbevolen berichten

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Verschillende mensen zeggen dat een Dreambox 500C werkt met TV home. Van diversen mensen in mijn omgeving hebben Panasonic kastje maar ik vind deze iets te omslachtig. Je kunt je kanelen niet rangschikken en de zapsnel vind ik ook niet snel genoeg. Nu wil ik dus een 500-C gaan kopen alleen ik zelf heb hier nog geen ervaring hiermee. Ik heb al enkele topic door gelezen maar ik kom er niet echt veel wijs uit wat je nou allemaal precies moet doen.

 

Michien een beetje n00bische vraag...

 

Is er ergens een handleiding te vinden hoe de configuratie/setup met TV Home precies werkt icm een Dreambox? Natuurlijk wel op legeale wijze middels het begeleverde TV-Home kaartje.

 

Al vast bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voordat ik een dreambox koop wil(de) ik namelijk ook graag weten of het allemaal werkt.

 

In middels heb ik al enkele dingen gedownload. Het image 'Gemini 2.20 (Dutch cable).fwz' bedoel je deze Delirium?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Voordat ik een dreambox koop wil(de) ik namelijk ook graag weten of het allemaal werkt.

In middels heb ik al enkele dingen gedownload. Het image 'Gemini 2.20 (Dutch cable).fwz' bedoel je deze Delirium?

Die ja...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het nu goed begrijp:

 

1. Je koop zo'n dreambox 500-C

2. Je stopt je TV Home kaartje erin

3. Je zet er het 'Gemini 2.20 (Dutch cable).fwz' erop en draaien maar

 

toch? of zijn er nog meer dingen waar men rekening mee moeten houde, zenderlijsten, regio instellingen, geluid cq beeld instellingen?

 

En als ik een naast het basispakket ook nog het extra pakket van TVHome hebt werkt dit ook gewoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, image er in flashen en kijken maar! je hoeft echt helemaal niets in te stellen. Let wel op er zijn momenteel problemen met de image het lijkt er dat de kaart na de preview periode niet geupdate wordt. Dus zou als ik jou was nog even een paar weekjes wachten totdat ook dit probleem verholpen is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dreambox is gaaf, zeker het streaming gedeelte met een VLC client.

In het nieuwe image zit tevens een RSS reader en Internet radio, gaaf.

 

Voor de zapp-snelheid hoef je het niet te doen, mij in ieder geval duurd het zappen vrij lang.

 

Bij wie dat snel gaat, zou ik graag willen weten of je dat in kan stellen.

 

Groet,

M@x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...