Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

pak een van de oude irdeto picfiles deze werken ook op de pace <BR>de nieuwe files met autodate zijn allemaal <BR>gemaakt vanuit een file van graf en deze werkt niet meer in de pace denk dat ze iets weg hebben moeten halen om ruimte te maken<BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wie helpt mij op weg met een Irdeto.hex file<BR>welke geschikt voor oude Pace-500 te openen.<BR>Loader + Eprom geen probleem, maar het gaat om het Irdeto gedeelte herkenbaar te maken voor de Pace-500.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Zorg er wel voor dat je de juiste key's erin zet met een eeprom editor.......<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

Hallo,<P>Ook ik zoek een file die werkt voor een oude Pace?<BR>Een hex en binfile alles al geprobeerd geen :-(( beeld.<BR>Wil iemand ze me mailen??<P>tvmook@westbrabant.net<P>bvd gr Toon<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo Toon, ik zit met hetzelfde probleem.<BR>Als je een werkend filetje krijgt zou je hem mij ook toe willen zenden?<BR>Ook mijn Grundig wil niet werken en dat zal wel hetzelfde probleem zijn neem ik aan.<P>Ben je jou Echostar 3000 al kwijt trouwens?<P>Punai<P>------------------<BR>

Geplaatst:

voor de grundig een O cam hex gebruiken<BR>en het liefst de eerste versie die martin public heeft gemaakt alles .werkt dan <P>gr djazzie<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.