Gast Geplaatst: 5 juni 2000 Geplaatst: 5 juni 2000 Hallo,<P>Is er iemand die met de Irdeto files op dit forum zijn PIC kaart aan de praat heeft gekregen voor de ontvangst van "ook" premiere.<P>Ik heb alles geprobeert. bepaalde PIC zelfs met andere .BIN gecombineerd maar het lukt mij niet.<P>Is er iemand die mij op weg helpen kan.<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 5 juni 2000 Geplaatst: 5 juni 2000 Ik heb gebruikt de Pic file voor de Humax van dit board en die gecombineerd met de ee-prom file van de Sathoppers en krijg nu bijna alles inclusief Prem**re. Niet Prem**re sport en ATV. Wel alle Italianen Str**m (incl mmov) T***p** enz. Vandaag staat er weer een nieuwe Ir***o file dis even proberen of daar ATV in zit. Die Humax file isdus ook prima geschikt voor andere ontvangers.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *
Gast Geplaatst: 6 juni 2000 Geplaatst: 6 juni 2000 Al veel verschillende pic-files gebruikt, en altijd heb ik Pr****, inclusief sport, F1, PPV......<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juni 2000 Geplaatst: 6 juni 2000 Ja goeiendagschotel...<P>Software van SatHoppers (HEX+BIN).<BR>Alle Prem**re keys eraf gooien BEHALVE 06 en 11. Date op 04 0f... Werkt (nog) goed hier.<P>LDP<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 6 juni 2000 Geplaatst: 6 juni 2000 Hallo Wim,<P>En kun je mij dan ook vertellen in welke combinatie van PIC en EPROMS jij alles aan de praat hebt gekregen<P>mvg<BR>Gerard<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten