redneck eyeball Geplaatst: 3 november 2005 Delen Geplaatst: 3 november 2005 Ben aan m'n website aan het werken. Nu wil ik daar een knopje op om de pagina als homepage in te stellen en eentje om toe te voegen aan de favorieten. In Internet Explorer werkt dat, maar ik kan maar niets vinden die in Firefox ook werkt ... in Java of zelfs in Flash, kan mij allemaal niet schelen, maar het moet wel in beiden werken. Hier misschien iemand enig idee ? CU Red Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Poetsdoekje Geplaatst: 6 november 2005 Delen Geplaatst: 6 november 2005 Citaat: Ben aan m'n website aan het werken. Nu wil ik daar een knopje op om de pagina als homepage in te stellen en eentje om toe te voegen aan de favorieten. In Internet Explorer werkt dat, maar ik kan maar niets vinden die in Firefox ook werkt ... in Java of zelfs in Flash, kan mij allemaal niet schelen, maar het moet wel in beiden werken. Hier misschien iemand enig idee ? CU Red Kun je HIER wat mee? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen