Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand van Uwen allen of de Aston update al begonnen is. Las een paar topics terug dat het vandaag 6-6-00 zou gaan beginnen. Bij mij gebeurt er niks als ik op Hotbird ga staan. <P>Iemand van jullie al ( met succes ) geprobeert?<P>Ben daar erg nieuwsgierig naar.<P>Groeten aan alle satters.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

werd inderdaad gezegt. dat hij vandaag zou . beginnen. maar waar hij precies vandaan komt<BR>???? welke transponder (ferq) is een raadsel<BR>hij schijnt in de lucht te zijn .en de aston website zou ook even op het net zijn verschenen.( ja met de gegevens van hoe of wat) alleen nu dus niet meer te bereiken . krijg hier een dns error :-(<P><BR>gr djazzy<P><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Wat voor adress moet ik gebruiken om op de Aston side te komen?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hoi,<P>Heb maar eens naar Aston gebeld "Tel +33(0)1 48 97 32 64" maar de slecht engels sprekende franse dame kon me slechts vertellen dat er voorlopig geen zicht was op een startdatum ,bel volgende maand maar terug zei ze. frown.gif<BR>Gaat lekker zo.<BR>Dus die nieuwe Aston ID op de HB zal wel weer verdwijnen.<P>GR,<BR>Menno<BR>

Vu Duo 4K  S+C

Geplaatst:

Volgens zeggen zou dit alles moeten plaatsvinden op de transponder van Monte Carlo Sat............................<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.