Gast Geplaatst: 7 juni 2000 Geplaatst: 7 juni 2000 hallo allemaal ben ten einde raad heb al verschillende blokkerfiles geprobeerd maar geen een werkt er in de pace wie wil mij een werkende file bezorgen gr joost<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 8 juni 2000 Geplaatst: 8 juni 2000 Hallo Joost,<P>Stuur 'm ook even naar mij.<BR>Ik zoek ook al weken......<BR>s-sat@usa.net<P>Alvast bedankt.<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 10 juni 2000 Geplaatst: 10 juni 2000 Hoi Joost,<P>die hex file die bij jou werkt tbv blokker voor Pace.<BR>Zou jij mij eens kunnen vertellen of mailen welke dat is?<P>hobbybobje@hetnet.nl<P>Alvast bedankt<P><BR>Groetjes hobbybob<P><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 11 juni 2000 Geplaatst: 11 juni 2000 Hallo Joost,<P>Mail deze goede file voor de enkele blocker ook even aan mij.<BR>Ik ben ook ten einde raad.<BR>Alvast bedankt.<BR>s-sat@usa.net<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 12 juni 2000 Geplaatst: 12 juni 2000 voor alle duidelijkheid ik heb geen file voor de blokker welke de kanalen zonder landen code vrij kan zetten van c+ het probleem wat ik had is dat mijn programmer niet goed werkte heb een nieuwe bij ome willem gekocht en deze werkt als een speer gr joost
Aanbevolen berichten