Ga naar inhoud

1GB CF kaartje 494MB actief en 494MB niet toegewezen!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoe komt het dat ik mijn CF kaartje van 1GB maar voor de

helft van de capaciteit kan gebruiken? als ik deze aansluit op mijn externe card reader via usb dan zie ik een verwisselbare schijf van maar 494MB en geen 1GB???

ik heb deze geformatteerd maar steeds hetzelfde,met partition magic zie ik deze niet?

weet iemand raad?

alvast bedankt

Geplaatst:

Is die toevallig geformatteerd als FAT16, probeer het eens te formatteren als FAT32.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Geplaatst:

Nee hij is geformatteerd als FAT32, heb geen mogelijkheid om die als FAT16 te formatteren alleen FAT of FAT32.

Als ik naar -configuratiescherm - systeembeheer - computerbeheer - opslag - schijfbeheer dan zie ik de schijfje van 1GB en daar heb ik dan de helft gearceerd(niet toegewezen) .

Is er geen tooltje , progje die dit fixt? Heb gegoogled maar tevergeefs.

Geplaatst:

In datzefde schermpje kun je die niet toegewezen ruimte wel toewijzen als partitie , volgens mij met de rechtermuisknop op de niet toegewezen balk clicken en dan kun je die ruimte toewijzen en daarna formatteren

suc6, JAn

Geplaatst:

Ja normaal zou dat moeten lukken maar als ik op de rechtermuisknop klik dan heb ik de mogelijkheid om alleen

'eigenschappen en 'help' te kiezen en 'nieuwe partitie' kan ik niet selecteren, is niet actief????? hoe komt dat??

Geplaatst:

Die moet je actief kunnen maken op 1 of andere manier (rechtermuisknop, partitie markeren als aktief?) kijk anders ook ff op: http://windows.janmetdekorte.com/partities.php (ff naar beneden scrollen) hier staat wel het een en ander uitgelegd.

Wat je ook kunt doen is gewoon alles verwijderen zodat je 1 grote niet toegwezen ruimte krijgt en dan deze ruimte gaan toewijzen dan zou je 1 partitie van 1 Gb moeten krijgen , let wel op dat je de data die erop staat dan kwijt bent

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen