Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met de Phoenix is van alles mogelijk mits je over de juiste soft beschikt (dus ook clonen)<BR>Wat betreft de MK11 , die werd dacht ik gebruikt om de pic's te proggen in het d2mac tijdperk ,ik gebruikte de Phoenix met een Cop card vandaar de "dacht ik"<P>------------------<BR>Edited by Tech : hobbybob@gmx.net

Geplaatst:

Beste giganten<P>Wie kan mij vertellen wat ik met een smartmouse/phoenix programmer kan programmeren,heeft geen switches<BR>maar 1 om de klok te wijzigen in 3,5 of 6 mhz<BR>verder is het 1 met voeding en serieel<BR>com aansluiting.Ik heb hem ooit gebruikt om <BR>C+ te heropenen...en df1.....<BR>Vraag is het ook mogelijk om hier mee ook conax en anderen te herprogrammeren.<BR>is er ook mogelijkheid om een orginele kaart<BR>die werkt deze ook te kopieren op een andere orginele kaart "te programmeren met deze programmer".. Wie biedt mij zijn hulp.<BR>En kan ik ook met deze programmer dan <BR>de vc2 of vc1 kaartjes mee programmeren<BR>voor seca of andere kijkgenot..Zo ja Hoe<P>svp wie biedt zijn hulp.<BR>En wie kent de MK11 van maxking<BR>begrijp dat je deze kunt gebruiken voor <BR>pic programmeren (kaartjes)en ook als season interface..en dat je ook smart-cards hier mee kunt programmeren <BR>wie kan mij hier over meer vertellen<BR>En als het kan, uitleggen hoe de instellingen<BR>van zo een interface moet zijn.<P>Als vast een ieder die dit leest<BR>bedankt voor zijn tijd.<BR>madarbak@wxs.nl<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by madarbaks (edited 08 June 2000).]<p>[This message has been edited by madarbaks (edited 08 June 2000).]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.