Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wanneer ik verschillende irdeto prog's op m'n goldwafer programmeer blijft het beeld op zwart.<BR>De pas wordt wel herkent (programma's worden weergegeven), maar het beeld blijft op zwart.<BR>Dit geldt zowel voor de nederlandse als de duitse Pay kanalen.<BR>'k heb een echostar dsb 9800 en de bestanden zijn: tutogold, irdeto_graf_1905_9in_one of godcard 1404 maar dus bij geen enkele beeld.<BR>Het programmeren gaat volgens mij wel goed. (SECA wel beeld).<P>Hoe kan dit ???????

Geplaatst:

Bedankt Captain maar even erbij vermelden: op de link gaan staan met de cursor, rechter muisknop drukken en opslaan als.<BR>Naar de site toe gaan met de linkse toets levert een mededeling van niet bestaande site op.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het wil maar niet lukken.<BR>Volgens mij wordt de key niet op het pasje geschreven.<BR>Ik heb trouwens een echostar 9800.<BR>(Dus geen DVB2000 etc.) Wat kan er nu fout zijn??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

GEBRUIK JE WEL DE GOEDE FILE 0CAM OF C CAM???<BR>MEESTAL 0 CAM<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.