WilSat Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Kan iemand mij uitleggen wat onderstaande melding betekend? willem@willem:~ $ sudo apt-cache search realplayer Password: W: Couldn't stat source package list http://archive.ubuntu.com hoary/multivers P ackages (/var/lib/apt/lists/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_hoary_multivers_bina ry-i386_Packages) - stat (2 No such file or directory) willem@willem:~ $
MagicOnline Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Dat pakketje staat dus niet op de server waarvan je hem wil downloaden. staat toch duidelijk in de melding (No such file or directory) CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
MagicOnline Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Je kunt hem >>hier<< downloaden Lees wel even de "Installation Instructions" CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
WilSat Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Geplaatst: 4 november 2005 Ben niet zo'n ster in vreemde talen. Maar bedankt voor je recactie.
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Doe ééns : sudo apt-get install realplayer
WilSat Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Geplaatst: 4 november 2005 Dan krijg ik bovenstaande (fout)melding.
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Dan moet je eerst je '/etc/apt/sources.list' aanpassen en daarna moet 't werken. Aanpassen met deze !
Gast Geplaatst: 4 november 2005 Geplaatst: 4 november 2005 Dit draadje raad ik u aan om ééns door te nemen!
WilSat Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Geplaatst: 4 november 2005 Draadje gelezen( was ik mee begonnen) en "deze" geinstalleerd. Ga nu weer verder experimenteren. ( lukt dus nog niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen